دختر جوان در دام 3 شرور زورگير

ساعت 21 وقتي با خودروي شخصي‌ام قصد عزيمت به خانه را داشتم در خيابان آپادانا از سوي 3 سرنشين يك خودروي پرايد مورد حمله قرار گرفتم...
کد خبر: ۱۸۲۹۱۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۰ 11 August 2011
|
20257 بازدید
جام جم: 3 شرور زورگير كه با حمله به يك دختر جوان او را ربوده و با سرقت اموالش او را رها كرده بودند تحت تعقيب پليس آگاهي قرار گرفتند.

چند روز پيش دختر جواني با حضور در شعبه 4 دادياري دادسراي جنايي تهران با ارائه شكايتي گفت: ساعت 21 وقتي با خودروي شخصي‌ام قصد عزيمت به خانه را داشتم در خيابان آپادانا از سوي 3 سرنشين يك خودروي پرايد مورد حمله قرار گرفتم. سارقان پس از ضرب و جرح شديد مرا همراه خودروي شخصي‌ام ربوده و با گرفتن كارت عابر بانك و رمز آن سرانجام پس از چند ساعت مرا از خودروي در حال حركت در بزرگراه صياد شيرازي بيرون انداخته و با سرقت خودرو متواري شدند.

شاكي به داديار رضوانفر گفت: در حالي كه بشدت مجروح شده بودم توسط يك رهگذر به بيمارستان منتقل شدم.

در پي اين شكايت، دستور قضايي براي پيگيري و تحقيق به شعبه 11 پليس آگاهي صادر و در حالي كه تحقيق براي شناسايي سارقان زورگير ادامه داشت خودروي دختر جوان در شرق تهران كشف شد.

كارآگاهان اداره 11 پليس آگاهي در ادامه رسيدگي به پرونده و شناسايي خودپردازي كه سارقان از آن با كارت شاكي پول دريافت كرده بودند، تصوير يكي از متهمان زورگير را به دست آوردند كه از سوي دختر جوان وي به عنوان يكي از دزدهاي شرور شناسايي شد.

با شناسايي متهم و تطبيق چهره او با بانك اطلاعات مجرمان سابقه‌دار، مشخص شد اين سارق حميدرضا نام دارد كه پيش از اين نيز به اتهام سرقت دستگير و در زندان تحمل كيفر كرده است.

با جمع‌بندي اطلاعات، ماموران متوجه شدند متهم از مخفيگاهش متواري شده است.

داديار شعبه 4 دادسراي جنايي با صدور دستور قضايي مبني بر چاپ تصوير متهم بدون پوشاندن چهره از مردم خواست در صورت اطلاع از مخفيگاه وي موضوع را با تلفن 51055621 به پليس آگاهي گزارش كنند. سرهنگ
حاجي زاده، معاون پليس آگاهي تهران در اين باره گفت : تحقيقات پليس نشان مي دهد كه اين 3 متهم از سارقان خشن و تحت تعقيب مراجع قضايي و انتظامي هستند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟