دزدان نوجوان روي ديوار خانه به دام افتادند

متهمان در اعترافات‌شان اذعان داشتند، با پرسه زدن در خيابان‌ها و محله‌هاي خلوت خانه‌هايي که خالي از سکنه بودند را به شيوه «زنگ زدن» شناسايي وپس از اطمينان، در يک فرصت مناسب از ديوار بالا رفته و اثاثيه منزل ودر چند مورد نيز موتورسيکلت‌هايي که در حياط پارک بودند را سرقت مي‌کردند.
کد خبر: ۱۸۲۹۲۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۱ 11 August 2011
|
3716 بازدید
تهران امروز: ماموران انتظامي شهرستان ورامين واقع در شرق استان تهران، سه‌سارق نوجوان را که با پرسه زدن در محلات خلوت،خانه‌هاي خالي از سکنه را شناسايي و از آنجا سرقت مي‌کردند، به دام انداختند.

فرمانده انتظامي شرق استان تهران با تشريح اين مطلب گفت: در پي وقوع سرقت‌هاي متوالي منزل وموتورسيکلت در سطح چند محله از شهرستان ورامين، به جهت حساسيت، موضوع سريعا ً در دستور کار پليس قرار گرفت.

سرهنگ «فتحي» افزود: ماموران با اجراي چند طرح و تشديد گشت‌هاي محسوس و نامحسوس در مناطق وقوع سرقت‌ها به دو نوجوان 15 و يک نوجوان 13 ساله که در حال بالارفتن از ديوار خانه بودند مشکوک شدند و در بررسي وتحقيقات اوليه در حالي که متهمان دچار تناقص گويي شده بودند، مشخص شدخانه مذکور خالي از سکنه است که بلافاصله هر سه نوجوان دستگير شدند.

وي بيان داشت: با انتقال متهمان به پليس آگاهي و تحقيقات گسترده معلوم شد متهمان ازخانواده‌هاي ناهنجار بوده‌اند که هرسه متهم به بهانه کم سن وسال بودنشان قصد فريب ماموران راداشتند که با بهره‌گيري از صحبت کارشناسان مشاور ومددکار، لب به اعتراف گشوده وبه 48 فقره سرقت منزل وموتورسيکلت در چند محله از شهرستان ورامين وشهرري اعتراف كردند.

اين مقام آگاه تصريح کرد: متهمان در اعترافات‌شان اذعان داشتند، با پرسه زدن در خيابان‌ها و محله‌هاي خلوت خانه‌هايي که خالي از سکنه بودند را به شيوه «زنگ زدن» شناسايي وپس از اطمينان، در يک فرصت مناسب از ديوار بالا رفته و اثاثيه منزل ودر چند مورد نيز موتورسيکلت‌هايي که در حياط پارک بودند را سرقت مي‌کردند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟