فرزندان به طلاق پدر و مادر شهادت دادند

دو دختر بزرگ اين زوج ميانسال كه 25 و 19 سال سن داشتند نيز در محضر دادگاه اظهاركردند: ‌ما نيز خواهان طلاق هستيم زيرا ديگر نمي‌توانيم با اين وضع به زندگي ادامه دهيم. در خانه مرتب دعوا است بطوري كه هر روز آرزوي داشتن يك لحظه زندگي آرام را داريم
کد خبر: ۱۸۲۹۳۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۴ 11 August 2011
|
6152 بازدید
قدس: زن ميانسالي در دادگاه خانواده گفت: همسرم آنقدر عصبي است كه تحت هيچ شرايطي نمي‌شود با او صحبت كرد زيرا سر كوچك‌ترين مساله فرياد مي‌زند. براي رهايي از 27 سال رنج، خواهان طلاق هستم.

زني با حضور در دادگاه خانواده با ارايه درخواست طلاق خود به قاضي جلسه، اظهاركرد: در منزل ما 27 سال است كه بطور مداوم به جاي محبت، دعوا و خشونت حاكم است و فرزندان من در اين سال‌ها آرامش را تجربه نكرده‌اند. وي در ادامه گفت: همسرم فردي بسيار عصبي است و حتي او را براي مدت كوتاهي در تيمارستان بستري كرديم، او به قدري عصبي است كه من و فرزندان تحت هيچ شرايطي نمي‌توانيم با او صحبت كنيم، زيرا بر سر مساله‌يي كوچك آنقدر فرياد مي‌زند كه ما مجبور به سكوت مي‌شويم، حتي اگر حرف‌هاي خودش را تاييد كنيم باز هم با بهانه‌تراشي، دعوا به راه مي‌اندازد.

اين زن ميانسال در حالي كه از بيماري قلبي‌اش رنج مي‌برد، خاطرنشان كرد: ‌شوهرم با فرزندانم، سر كوچك‌ترين و بي‌ارزش‌ترين مسائل قهر مي‌كند و اين قهر او ممكن است به سال كشيده شود و فرزندان من هميشه در حسرت صحبت كردن با پدر خود هستند، زيرا او هيچگاه با دخترانش صحبت نمي‌كند.

وي مدعي شد: همسرم علاوه بر اينكه بسيار عصبي است، فرد شكاكي نيز هست، من تاكنون به دليل فرزندانم تن به اين زندگي داده‌ام ولي اكنون آنها از من خواستند كه از پدرشان جدا شويم. به دليل فضاي متشنجي كه در خانه حاكم است، فرزند كوچكم نيز دچار حملات قلبي شده است.

اين زن ميانسال تصريح كرد: من خواهان طلاق هستم و تمامي مهريه‌ام را به جهت اينكه بتوانم براي خود و فرزندانم مكاني براي زندگي پيدا كنم، مي‌خواهم و همسرم آن ميزان پولي را كه مهريه من است را مي‌تواند پرداخت كند.

دو دختر بزرگ اين زوج ميانسال كه 25 و 19 سال سن داشتند نيز در محضر دادگاه اظهاركردند: ‌ما نيز خواهان طلاق هستيم زيرا ديگر نمي‌توانيم با اين وضع به زندگي ادامه دهيم. در خانه مرتب دعوا است بطوري كه هر روز آرزوي داشتن يك لحظه زندگي آرام را داريم. ‌قاضي جلسه بعد از شنيدن اظهارات زوجه و دخترانش، حكم طلاق را صادر كرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟