دعواي خونين به خاطر حرف بي‌ربط

آن ‌شب الكل مصرف كرده بودم. سر كوچه منتظر دوستانم بودم تا به باشگاه كشتي برويم، محسن و برادرش هم سر كوچه نشسته بودند. وقتي دوستانم رسيدند يكمرتبه محسن با زدن حرفي مرا مورد تمسخر قرار داد. وقتي از او پرسيدم چرا اين حرف را زده‌اي گفت منظورم تو نبودي مگر به خودت شك داري؟
کد خبر: ۱۸۵۴۰۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۹ 23 August 2011
|
6967 بازدید
تهران امروز: تمسخر كردن ديگران دعوايي مرگبار را رقم زد.

اواخر تيرماه امسال اهالي خيابان هاشم آباد خاوران با پليس 110 تماس گر فته و از درگيري خونين بين چند نفر از جوان‌هاي محل خبر دادند. ماموران پس از مراجعه دريافتند طي اين نزاع جواني 33 ساله به نام محسن بر اثر اصابت چاقو جان خود را از دست داده است.

به دستور بازپرس شهرياري كارآگاهان اداره دهم پليس آْگاهي مسئوليت تحقيقات پرونده را به عهده گرفته و در اولين مرحله دريافتند قاتل جواني 26 ساله به نام مهدي بوده است.

شاهدان حادثه به كارآگاهان گفتند: حوالي ساعت 10 و نيم شب بود، محسن به همراه برادرش رضا سركوچه نشسته بودند، در اين هنگام مهدي ( قاتل) به همراه 5 نفر از دوستانش در حال عبور بودند كه محسن با گفتن حرفي مهدي را مسخره كرد. سر همين موضوع بين آنها بحث در گرفته و كار به فحش و ناسزاي شديد كشيده شد كه در نهايت به درگيري فيزيكي شديد بين مقتول و برادرش از يكسو و قاتل و پنج نفر از دوستانش از سوي ديگر شد.

مهدي نيز با استفاده از چاقويي كه همراه داشت چند ضربه به سينه و سر مقتول و چند ضربه ديگر به سر و صورت برادر وي وارد كرده و وقتي اوضاع را نامناسب ديد پا به فرار گذاشت.

ماموران با پيگيري پرونده دريافتند پدر و مادر مهدي در مخفي و متواري كردن وي نقش داشته‌اند، در نتيجه با داشتن حكم قاضي والدين متهم اصلي پرونده را به اتهام مخفي كردن متهم بازداشت كردند.

به همين خاطر متهم روز 29 مرداد ماه با پاي خود به پليس آگاهي آمده و خود را به عنوان قاتل معرفي كرد.با اعترافات متهم پنج دوست وي نيز بازداشت شده و به اداره آگاهي منتقل شدند.

مهدي در جريان بازجويي خود در شرح شب حادثه گفت: آن‌شب الكل مصرف كرده بودم. سر كوچه منتظر دوستانم بودم تا به باشگاه كشتي برويم، محسن و برادرش هم سر كوچه نشسته بودند. وقتي دوستانم رسيدند يكمرتبه محسن با زدن حرفي مرا مورد تمسخر قرار داد. وقتي از او پرسيدم چرا اين حرف را زده‌اي گفت منظورم تو نبودي مگر به خودت شك داري؟

سر همين موضوع با وي گلاويز شدم كه برادرش وارد درگيري شده و با چوب چند ضربه به دستان من زد. سه تن از دوستانم نيز سر رسيده و به نفع من وارد دعوا شدند و دوتن از دوستانم نيز قصد جدا كردن ما را داشتند. در اين حين با استفاده از چاقويي كه داشتم يك ضربه به گردن و ضربه‌اي ديگر به قلب وي زدم. چند خط هم به بدن برادرش انداخته و فرار كردم. وقتي خون روي لباس‌هاي آنها را ديدم به سرعت محل را ترك كردم.

با دستور قضايي متهم و 3تن از دوستانش كه در درگيري با وي همكاري داشته‌اند روانه زندان و دو نفري كه در اين درگيري قصد جدا كردن طرفين را داشتند آزاد شدند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟