آبميوه مسموم، ترفند سارقانه مسافر خونگرم!

چند روز پيش مسافري را سوار كردم، او با باز كردن سرصحبت و صميمي شدن با من آبميوه‌اي تعارف كرد كه پس از نوشيدن آن احساس خواب آلودگي كردم و وقتي به هوش آمدم در كنار جاده‌هاي اطراف تهران بودم و آن سارق مسافرنما خودرو مرا به سرقت برده بود.
کد خبر: ۱۸۵۴۰۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۲ 23 August 2011
|
4459 بازدید
تهران امروز: سارقي كه با تعارف آبميوه مسموم، ‌راننده‌هاي مسافركش را بيهوش و خودرو آن‌ها راسرقت مي‌كرد، دستگير شد. چندي پيش به دنبال شكايت راننده‌اي مبني بر سرقت خودرويش توسط سارق مسافرنما ماموران آگاهي تهران تحقيقات خود را براي روشن شدن موضوع آغاز كردند.

شاكي در اظهاراتش گفت: چند روز پيش مسافري را سوار كردم، او با باز كردن سرصحبت و صميمي شدن با من آبميوه‌اي تعارف كرد كه پس از نوشيدن آن احساس خواب آلودگي كردم و وقتي به هوش آمدم در كنار جاده‌هاي اطراف تهران بودم و آن سارق مسافرنما خودرو مرا به سرقت برده بود.

ماموران پليس با كمك شاكي پرونده چهره متهم را ترسيم كرده و در اختيار گشتي‌هاي منطقه قرار دادند وموفق شدند باشناسايي متهم وي رادر يك عمليات ضربتي دستگير كرده و جهت تحقيقات تحويل مراجع قضايي دهند.

متهم در ابتدا منكر هر نوع اتهامي شد، ولي سرانجام در بازجويي‌هاي فني و پليسي به 4 فقره سرقت به همين شگرد اعتراف كرد و مدعي شد با خودروهاي مسروقه مسافركشي مي‌كرده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟