زن روانشناس‌، سوژه زورگيري دختر و پسر تبهكار

حدود دو هفته قبل سوار يك ماشين مسافركش شده بودم كه در بين راه راننده كه جواني حدود 25 ساله بود شروع به دردل با دو مسافر ديگر كرد. بعد از پياده شدن مسافران من خود را معرفي كردم و به راننده گفتم نياز به چند جلسه روانكاوي دارد.
کد خبر: ۱۸۵۶۶۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۲ 24 August 2011
|
7998 بازدید
تهران امروز: دختر و پسري كه به بهانه درمان نزد يك روانشناس رفته و نقشه زورگيري از وي را كشيدند دستگير شدند.

اواخر تيرماه امسال خانمي به كلانتري شهرك راه‌آهن مراجعه كرده و به ماموران گفت: من كارشناس ارشد روانشناسي هستم. حدود دو هفته قبل سوار يك ماشين مسافركش شده بودم كه در بين راه راننده كه جواني حدود 25 ساله بود شروع به دردل با دو مسافر ديگر كرد. بعد از پياده شدن مسافران من خود را معرفي كردم و به راننده گفتم نياز به چند جلسه روانكاوي دارد. چون مطب نداشتم براي اين جوان به نام سعيد دو جلسه روان‌درماني در يكي از پارك‌ها گذاشتم تا اينكه در جلسه سوم وي به همراه دختري جوان به نام رخسانا به محل ملاقات آمده و گفت قصد ازدواج با وي را دارد.

در آخرين جلسه سعيد و رخسانا با يك اتومبيل هيوندا سر قرار آمده و مرا سوار ماشين خود كردند تا به پاركي در غرب تهران ببرند. به سمت انتهاي اتوبان همت در حال حركت بوديم كه يكمرتبه دو نفري به من حمله ور شده و مرا به باد كتك گرفتند. بعد از آن هم طلاو پول‌هاي نقد مرا به ارزش 5ميليون تومان به زور گرفته و مرا از ماشين بيرون انداخته و متواري شدند.

با اعزام شاكي به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران كار چهره نگاري متهمان آغاز شده و ماموران با مشاهده عكس بازسازي شده هويت واقعي سعيد را شناسايي كرده و با مراجعه به بانك اطلاعات مجرمين سابقه‌دار هويت وي را شناسايي و دريافتند وي قبلا دو بار به اتهام مصرف و نگهداري مواد مخدر دستگير شده است. كارآگاهان در ادامه هويت رخسانا را نيز شناسايي كرده و محل سكونت وي در شهرك ساحل در محدوده غرب تهران را پيدا كرده و وي را دستگير كردند.

كارآگاهان با اطلاعات به دست آمده از اين متهم سعيد را نيز دستگير كرده و به آگاهي انتقال دادند.هر دو متهم در بازجويي‌ها به ضرب و شتم و زورگيري از اين روانشناس اقرار كردند.

سرهنگ كارآگاه مهرداد يگانه، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ با تاييد اين خبر گفت: با توجه به احتمال ارتكاب ديگر جرايم احتمالي از سوي دو متهم پرونده، از كليه مالباختگان كه توسط دو سرنشين آقا و خانم خودروهاي «پرايد» و «هيوندا ورنا» مورد سرقت يا زورگيري قرار گرفته‌اند دعوت مي‌شود تا جهت شناسايي متهمان و طرح شكايات خود به پايگاه دوم پليس آگاهي واقع در خيابان آزادي – خيابان زنجان شمالي مراجعه كنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟