سه روز بي‌هوشي، نتيجه يك لحظه اعتماد

با انتقال فرد مسموم به بيمارستان، وي روز سوم به هوش آمد و گفت: مسافر شهرستاني هستم كه پس از اعتماد به فردي كه خود را كارمند اداره‌اي معرفي مي‌كرد كه من نيز براي انجام كار اداري قصد حضور در اين اداره را داشتم پس از تعارف‌ چاي بي‌هوش شده و حالا به خود آمده‌ام.
کد خبر: ۱۸۶۹۰۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۲ 29 August 2011
|
6223 بازدید
جام جم: سارق حرفه‌اي كه با تعارف نوشيدني مسموم مردم را بي‌هوش مي‌كرد دستگير شد به چندين فقره سرقت به اين شيوه اعتراف كرد.

رسيدگي به پرونده هنگامي آغاز شد كه كارگران فضاي سبز شهرداري در بلواركشاورز با ظنين شدن به مردي كه از 2 روز پيش در فضاي سبز اين محل به خواب رفته بود، موضوع را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش كردند. با حضور ماموران در محل مشخص شد اين فرد از 2 روز پيش بي‌هوش در اين محل رها شده است. با انتقال فرد مسموم به بيمارستان، وي روز سوم به هوش آمد و گفت: مسافر شهرستاني هستم كه پس از اعتماد به فردي كه خود را كارمند اداره‌اي معرفي مي‌كرد كه من نيز براي انجام كار اداري قصد حضور در اين اداره را داشتم پس از تعارف‌ چاي بي‌هوش شده و حالا به خود آمده‌ام.

وي افزود: فرد شياد پس از اين اقدام مجرمانه پول و مداركم را سرقت كرده است.

با تشكيل پرونده‌اي در اين ارتباط پرونده براي پيگيري و تحقيقات به پليس آگاهي ارسال شد.

در حالي كه تحقيق در اين زمينه ادامه داشت، چندي بعد مرد مالباخته هنگام بازگشت به شهرستان در ترمينال غرب به‌طور اتفاقي مرد شيادي كه او را بي‌هوش كرده بود، ديد و موضوع را به ماموران كلانتري 209 اطلاع داد. با راهنمايي وي متهم دستگير و در بازرسي از وسايل وي يك فلاكس چاي آلوده به مواد بي‌هوشي كشف شد.

با تحويل متهم به پايگاه پنجم پليس آگاهي، معلوم شداسناد و مدارك هويتي فرد شياد مربوط به مالباخته ديگري است كه او نيز بي‌هوش شده است.با شناسايي صاحب مدارك معلوم شد اموال چندين نفر ديگر كه به اين شيوه سرقت شده است، سرهنگ اسدي رئيس پايگاه پنجم پليس آگاهي از مردم خواست چنانچه اموال آنها با تعارف چاي از سوي مردي ميانسال سرقت شده است براي شناسايي وي به پليس آگاهي مراجعه كنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟