ضربه كاري راننده پرايد به موتور كيف‌قاپ‌ها

آنها سرانجام پس از پاره شدن بند كيف قصد فرار از صحنه را داشتند كه در اين حين راننده يك پرايد كه متوجه فريادهاي كمك كمك من شده بود خود را به موتور كيف قاپان رسانده و ماشين خود را به موتور آنها كوبيد. همين ضربه كافي بود تا موتور دزدها نقش برزمين شده و يكي از آنها همان لحظه توسط مردم دستگير و ديگري به داخل ايستگاه مترو فرار كند.
کد خبر: ۱۸۷۲۱۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۸ 30 August 2011
|
8129 بازدید
تهران امروز: دو جوان شروري كه با زير نظر گرفتن مشتريان بانك اموال آنها را پس از خروج از بانك با زور مي دزديدند به دهها كيف قاپي و زورگيري اعتراف كردند.

اواخر مرداد ماه ماموران كلانتري ستارخان از دستگيري دو كيف قاپ توسط مردم با خبر شدند. آنها پس از مراجعه به محل و بازداشت متهمين در گفت و گو با شاهدان دريافتند كه اين دو كيف قاپ قصد ربودن كيف خانمي را داشته اند كه با دخالت شهروندان ناكام مانده و دستگير شده اند.

زني كه سارقان قصد سرقت كيف او را داشتند به ماموران گفت: حوالي ساعت 9 صبح به بانكي در فلكه اول صادقيه مراجعه كرده و دو ميليون و نيم پول از حسابم برداشتم. حوالي ايستگاه مترو بودم كه يكمرتبه مردي به شدت كيفم را از دستم كشيد اما من تسليم نشده و كيف را محكم گرفتم. همين باعث شد وي و همدستش كه روي موتور بودند مرا چندين متر روي زمين بكشانند و مجروحم كنند.

آنها سرانجام پس از پاره شدن بند كيف قصد فرار از صحنه را داشتند كه در اين حين راننده يك پرايد كه متوجه فريادهاي كمك كمك من شده بود خود را به موتور كيف قاپان رسانده و ماشين خود را به موتور آنها كوبيد. همين ضربه كافي بود تا موتور دزدها نقش برزمين شده و يكي از آنها همان لحظه توسط مردم دستگير و ديگري به داخل ايستگاه مترو فرار كند. چند دقيقه بعد مردم با همكاري پليس مترو وي را نيز دستگير كردند.

با انتقال دو متهم به پايگاه دوم پليس آگاهي مشخص شد هر دو آنها اعتياد شديدي به شيشه دارند و با توجيه تامين پول شيشه دست به سرقت مي زنند. متهمين در بازجويي با اعتراف به دهها فقره كيف قاپي و زورگيري در مناطق غرب و شمال غرب تهران گفتند: با همدستي يكديگر افراد مراجعه كننده به بانك ها را شناسايي و پس از مطمئن شدن از اينكه پول قابل توجهي همراه آنهاست دست به سرقت كيف آنها مي زديم. براي شناسايي مشتريان نيز به بانك ها رفته و در قالب مشتري بانك بقيه را زير نظر مي گرفتيم. افرادي را هم كه پول خود را داخل لباسهايشان قايم مي كردند آنقدر تعقيب مي كرديم تا وارد كوچه اي خلوت شوند و بعد با زور پولهاي آنها را از لباسشان درمي آورديم.

سرهنگ كارآگاه مهرداد يگانه ، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ با تاييد اين خبر گفت: از تمامي مالباختگاني كه در طول چند ماه گذشته بدين شيوه در مناطق مختلف تهران به‌ويژه مناطق غرب و شمال غرب تهران مورد سرقت و زورگيري قرار گرفته اند دعوت مي شود تا جهت شناسايي متهمان و طرح شكايات خود به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان آزادي ، خيابان زنجان شمالي مراجعه نمايند.

گفتني است مقامات قضايي پيش از اين قول برخورد شديد با زورگيران و سارقان مسلح به سلاح هاي سرد و گرم را داده بودند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟