زورگيري سه قمار باز از تماشاچيان كارت‌بازي

دو جوان كه فكر مي‌كردم تماشاگر هستند دستم را گرفته و مدعي شدند من شرط را باخته‌ام و قصد دادن پول شرط بندي را ندارم. در حالي كه من مي‌گفتم هيچ نقشي در اين بازي ندارم يكي از آنها چاقويي از زير لباسش درآورد و مرا تهديد كرد كه اگر پول آنها را ندهم مرا با چاقو خواهد زد. بعد هم نفر ديگر دستش را داخل لباس من كرد و 100هزار تومان پولم را به زور از من گرفت.
کد خبر: ۱۸۷۲۱۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۳ 30 August 2011
|
4601 بازدید
تهران امروز: قمار سه نفره كنار خيابان بهانه‌اي براي زورگيري از تماشاگران بود.

شهريور ماه سال جاري جواني مضطرب به ماشين گشت ماموران پليس آگاهي تهران در يافت آباد مراجعه كرده و اعلام كرد توسط سه نفر مورد زورگيري قرار گرفته است.

با مراجعه ماموران به محل واقع در بلوار يافت آباد سه جوان كه در گوشه خيابان ايستاده بودند پا به فرار گذاشتند ولي مامورين موفق به دستگيري يكي از آنها به نام مصطفي شدند.

پس از انتقال متهم و شاكي به اداره آگاهي، شاكي به كارآگاهان گفت: در حال عبور از پل عابر پياده بودم كه ديدم سه جوان در حال شرط بندي روي پاسور هستند. ايستاده و مشغول نگاه كردن بازي آنها شدم كه يكمرتبه دو جوان كه فكر مي‌كردم تماشاگر هستند دستم را گرفته و مدعي شدند من شرط را باخته‌ام و قصد دادن پول شرط بندي را ندارم. در حالي كه من مي‌گفتم هيچ نقشي در اين بازي ندارم يكي از آنها چاقويي از زير لباسش درآورد و مرا تهديد كرد كه اگر پول آنها را ندهم مرا با چاقو خواهد زد. بعد هم نفر ديگر دستش را داخل لباس من كرد و 100هزار تومان پولم را به زور از من گرفت.

ماموران با بازجويي از متهم دستگير شده دريافتند وي از مجرمين سابقه‌داري است كه تا كنون بارها به خاطر جرايمي از قبيل زورگيري، كيف‌قاپي و قمار روانه زندان شده است.

متهم در اعترافات خود به مامورين گفت: به همراه دو نفر دیگر از دوستانم به اسامی یعقوب و اصغر که با آنها نیز در قمار آشنا شده بودم تصمیم گرفتیم تا به هر شکل ممکن از افرادی که حتی در حال تماشای کارت بازی هستند نیز پول گرفته و به همین منظور قرار شد تا زمانی‌که من در حال کارت بازی هستم، آنها به عنوان تماشاگر در محل حضور داشته باشند و زمانی که فردی به تماشای کارت بازی آمد یا در قمار شرکت کرد، به هر شکل ممکن حتی با تهدید چاقو از او پول بگیرند؛ تنها کافی بود فردی در محل کارت بازی توقف کند تا اصغر و یعقوب به بهانه باختن افراد در کارت بازی، از آنها پول بگیرند. با اين روش از دهها نفر زورگيري كرديم .متهم با اين اعترافات روانه زندان و تلاش براي دستگيري ساير متهمين ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟