دستبرد دو افغان سارق به یکصد مغازه

با توجه به اين‌كه سرقت‌ها بعداز ظهرها و در زمان تعطيلي مغازه صورت مي‌گرفت تيم‌هاي ويژه‌اي در اين ساعات در نقاط مختلف به گشتزني پرداختند كه سرانجام در يكي از اين گشت‌ها 2 نفر افغاني هنگام باز كردن در يكي از مغازه‌ها دستگير شدند.
کد خبر: ۱۹۲۸۴۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۹ 26 September 2011
|
2838 بازدید
جام جم: كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان اصفهان 2 سارق افغان را به اتهام سرقت از 100 مغازه در اصفهان دستگير كردند.

سرهنگ حسين حسين‌زاده در اين باره گفت: در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر سرقت از مغازه‌هايشان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: با توجه به اين‌كه سرقت‌ها بعداز ظهرها و در زمان تعطيلي مغازه صورت مي‌گرفت تيم‌هاي ويژه‌اي در اين ساعات در نقاط مختلف به گشتزني پرداختند كه سرانجام در يكي از اين گشت‌ها 2 نفر افغاني هنگام باز كردن در يكي از مغازه‌ها دستگير شدند.

حسين‌زاده افزود: در بازجويي از اين دو تبعه افغانستان، آنها به 103 فقره سرقت از مغازه‌هاي سطح شهر اصفهان اعتراف كردند.

دستبرد هنگام استراحت

اين مقام مسوول با بيان اين‌كه سارقان فقط به مغازه‌هاي داراي شيشه سكوريت دستبرد مي‌زدند، گفت: آنها پس از كمين در اطراف مغازه‌ها هنگامي كه مالك، مغازه خود را براي صرف ناهار و استراحت ترك مي‌كرد با باز كردن در شيشه سكوريت وارد مغازه شده و وجوه نقد و اموال با ارزش را به سرقت مي‌بردند.

وي خاطرنشان كرد: با اعتراف سارقان و شناسايي مالباختگان، پرونده تكميل شد و متهمان براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان به صاحبان صنوف و مغازه‌داران توصيه كرد، هنگام رفتن براي استراحت، مغازه خود را به طور كامل بسته و وجوه نقد و اموال باارزش را حتما از مغازه خارج كنند.

وي افزود: توجه به هشدار هاي پليس از سوي مردم براي مقابله با انواع سرقت توسط دزدهاي حرفه اي بايد جدي گرفته شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟