قتل سه دختر چند روز قبل از عروسي

شوهرم دقايقي پيش با ظاهري آشفته به خانه آمده و در حالي‌كه مشغول جمع كردن ساكش بود گفت دخترهايمان را كشتم تا مجبور نباشند مثل ما زجر بكشند.وي بلافاصله بعد از گفتن اين حرف‌ها و دادن نشاني محل جنايت از خانه خارج شده و فرار كرد.
کد خبر: ۱۹۳۱۱۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۰ 27 September 2011
|
27198 بازدید
|
۴
تهران امروز: زنداني تازه آزاد شده در ايام مرخصي 3 دخترش را كشت و گريخت.

20 روز قبل در يكي از روستاهاي كرمانشاه زني سراسيمه به پايگاه پليس آمده و با حالتي شوكه شده به ماموران گفت: شوهرم سه دخترم را به قتل رسانده و متواري شد.

اين زن افزود: شوهرم دقايقي پيش با ظاهري آشفته به خانه آمده و در حالي‌كه مشغول جمع كردن ساكش بود گفت دخترهايمان را كشتم تا مجبور نباشند مثل ما زجر بكشند.وي بلافاصله بعد از گفتن اين حرف‌ها و دادن نشاني محل جنايت از خانه خارج شده و فرار كرد.

با حضور ماموران در محل جنايت كه نزديك رودخانه‌اي در اطراف روستا بود جسد سه دختر 7، 12 و 19 ساله را مشاهده كردند كه خونين روي زمين مرطوب كنار رودخانه افتاده بود.

ماموران بلافاصله با بازپرس ويژه قتل تماس گرفته و پس از حضور بازپرس علت قتل شليك گلوله به سوي مقتولين اعلام شد.

بررسي‌ها نشان داد در مجموع 9 گلوله به سوي مقتولين شليك شده است.

با اغاز تحقيقات مادر مقتولين به كارآگاهان گفت: همسر 54 ساله‌ام به نام محمود از چند سال پيش با محكوميت كيفري روانه زندان شده بود. وي مدتي پيش به بهانه شركت در عروسي دخترم با سپردن وثيقه به مرخصي آمده بود. وي روزحادثه به دخترم كه چند روز ديگر عروسي‌اش بود و دو دختر كوچك‌ترم گفت همراه او به خريد بروند. ساعتي بعد اما او تنها و با حالتي ناراحت گفت من در زندانم و اين بچه‌ها آينده‌اي نداشتند براي همين هم آنها را كشتم تا آواره و بي‌سرپرست نشوند و دردسرهايي كه ما كشيديم را نكشند.

كارآگاهان در ادامه تحقيقات دريافتند متهم به شيشه معتاد بوده است از اين رو اين احتمال را كه وي اين حرف‌ها را نه از روي صداقت كه از روي توهم زده باشد‌به عنوان يكي از فرض‌هاي انگيزه وقوع جنايت مد نظر قرار داده‌اند.

در حال حاضر تلاش براي دستگيري اين متهم ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
ما هر جا جنایتی می شنویم شیشه نیز کنارش شنیده می شود پس چرا با مصرف کنندگان یا تولید و وارد کنندگان شیشه برخورد مثل بقیه مواد مخدر را دارد در صورتی که مخرب ترین و جنایت آفرین ترین افعون به شمار می آید ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
چرا قبل از اينكه كسي رو از زندان آزاد ميكنيد مورد آزمايش قرار نمي دهيد تا براي جامعه خطرساز نشود !!! آن دختران بيگناه چه گناهي كرده بودند ؟؟؟
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟