كورس موفق شاگرد ميوه فروشي با دزدان گردنبند

دقايقي پيش وقتي براي خريد به بازار ميوه آمده بودم يكمرتبه دو موتور سيكلت سوار به سوي من هجوم آورده و گردنبندم را از گردنم درآورده و فرار كردند اما ميوه فروشي كه شاهد اين صحنه بود سوار بر موتور سيكلت خود شده و آنها را تعقيب كرد.
کد خبر: ۱۹۴۳۹۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۱ 03 October 2011
|
5278 بازدید
تهران امروز: جوان ميوه فروش با دخالت خود در يك دزدي گردنبند يكي از سارقان را تحويل پليس داد.

ظهر دوم مهرماه خانمي جوان به گشت كلانتري پليس در شهرك ولي عصر مراجعه كرده و گفت: دقايقي پيش وقتي براي خريد به بازار ميوه آمده بودم يكمرتبه دو موتور سيكلت سوار به سوي من هجوم آورده و گردنبندم را از گردنم درآورده و فرار كردند اما ميوه فروشي كه شاهد اين صحنه بود سوار بر موتور سيكلت خود شده و آنها را تعقيب كرد.

ساعتي بعد جواني به همان كلانتري مراجعه كرده و با معرفي خود به عنوان جوان ميوه فروشي كه به تعقيب سارقان پرداخته بود گفت: وقتي صحنه دزدي را ديدم تصميم به كمك به اين خانم گرفتم. براي همين به سرعت روي موتور سيكلت خود پريده و دزدان را تعقيب كردم. حدود نيم ساعتي آنها را تعقيب كردم تا اينكه دزدان فكر كردند من از تعقيب آنها منصرف شده‌ام و موتور را گوشه‌اي پارك كرده و داخل يك قهوه خانه رفتند. دزدها هم‌اكنون داخل آن قهوه خانه به سر مي‌برند.

بلافاصله ماموران گشت كلانتري به همراه جوان ميوه‌فروش به قهوه خانه مذكور رفته و يكي از سارقان به نام مسعود را دستگير و در بازرسي از وي يك چاقو و مقداري پول نقد پيدا كردند.

متهم پس از دستگيري با اعتراف به ربودن گردنبند مالباخته گفت: بعد از سرقت به همراه همدستم به نام سعيد به قهوه خانه آمديم. وي هم‌اكنون پيش يك مالخر رفته تا گردنبند را بفروشد.

بررسي سوابق سعيد نشان داد كه وي از مجرمين سابقه‌داري است كه پيش از اين به اتهام دزدي و مواد مخدر دستگير شده و در حال حاضر نيز اعتياد شديدي به شيشه دارد.

در حال حاضر تعقيب متهم فراري ادامه دارد. اين در حالي است كه علاوه بر مورد فوق تعداد ديگري مالباخته كه بيشتر آنها زنان جوان و ميانسال بوده به پليس مراجعه كرده و از سرقت گردنبد و كيف خود توسط دو سرنشين يك موتور سيكلت سبز رنگ خبر داده‌اند. از اين رو سرهنگ اسدي رئيس پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران از كليه مالباختگاني كه بدين شيوه و توسط سرنشيان يك دستگاه موتورسيكلت سبز رنگ و در محدوده جنوب و جنوب غرب تهران، به ويژه در شهرك ولي عصر، مورد سرقت و گردنبند قاپي قرار گرفته‌اند دعوت كرده است تا جهت شناسايي متهم و طرح شكايات خود به پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟