پسر معتادمادرش را كشت

پسر 45 ساله مقتول كه اعتياد شديد به موادمخدر دارد به‌طور مرموزي ناپديد شده است. به‌همين خاطر دستگيري او به‌عنوان مظنون اصلي در دستور كار قرار گرفت. ساعتي بعد هم، «مهران» - پسر مقتول- در حوالي خانه شان دستگير و براي بازجويي به اداره آگاهي منتقل شد.
کد خبر: ۱۹۴۴۱۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۵ 03 October 2011
|
4931 بازدید
ایران: هوشياري ساكنان محله‌اي در اطراف تهران، به افشاي راز قتل هولناك يك زن به‌دست پسر معتادش انجاميد.

راز اين جنايت صبح ديروز به دنبال انتشار بوي تعفن از خانه‌اي در شهريار در تماس اهالي محله با پليس فاش شد. مأموران پس از حضور در محل مورد نظر دريافتند بوي تعفن از خانه زني به نام «زهرا» منتشر شده كه با پسر 45 ساله‌اش زندگي مي‌كند.

شواهد حاكي از آن بود كه «زهرا» سه روز قبل ناپديد شده بود. بنابراين مأموران با دستور قضايي وارد خانه‌شده و در بازرسي‌ها با جسد تكه‌تكه زن سالمند در انباري روبه‌رو شدند. دقايقي بعد با حضور كارآگاهان جنايي و بازپرس ويژه قتل، تحقيقات تخصصي براي افشاي راز جنايت آغاز شد.

تيم جنايي در بررسي‌ها پي بردند، پسر 45 ساله مقتول كه اعتياد شديد به موادمخدر دارد به‌طور مرموزي ناپديد شده است. به‌همين خاطر دستگيري او به‌عنوان مظنون اصلي در دستور كار قرار گرفت. ساعتي بعد هم، «مهران» - پسر مقتول- در حوالي خانه شان دستگير و براي بازجويي به اداره آگاهي منتقل شد.

او كه ابتدا منكر اطلاع از قتل بود در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: «روز چهارشنبه- 6 مهر- براي خريد مواد از مادرم پول خواستم كه مخالفت كرد. بنابراين با هم درگير شده و او را به گوشه‌اي پرتاب كردم كه سرش به ديوار خورد و جان سپرد. سپس جسدش را به حمام برده و با ساطور تكه تكه كرده و آن را در گوني گذاشتم. گوني را در انباري مخفي كرده بودم تا آن را در فرصتي مناسب از خانه خارج كنم اما نتوانستم! پسر جنايتكار پس از اعتراف به قتل با قرار قانوني روانه زندان شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟