كلاهبردار حرفه‌اي در خيابان خودرو مي‌فروخت

با تحقيق از شاكي معلوم شد وي فريب مردي به نام مجيد را خورده و قرار بوده در مدت يك هفته خودروي خريداري شده را به وي تحويل دهد؛ اما فروشنده ناپديد شده است.
کد خبر: ۱۹۴۸۲۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۹ 05 October 2011
|
3856 بازدید
جام جم: مرد سابقه‌داري كه به بهانه فروش خودروهاي ليزينگي بار ديگر كلاهبرداري از مردم را شروع كرده بود، تحت تعقيب پليس تهران قرار گرفت.

روز اول مهرماه زني با حضور در كلانتري 120 سيدخندان تهران از مردي به اتهام كلاهبرداري 9 ميليون توماني شكايت كرد.

با تحقيق از شاكي معلوم شد وي فريب مردي به نام مجيد را خورده و قرار بوده در مدت يك هفته خودروي خريداري شده را به وي تحويل دهد؛ اما فروشنده ناپديد شده است.

در پي اين شكايت، پرونده براي تحقيقات در اختيار ماموران پايگاه چهارم پليس آگاهي قرار گرفت.

زن شاكي در اظهاراتش به پليس گفت: روز حادثه براي خريد يك گوشي تلفن همراه به مغازه‌اي در منطقه رسالت رفته بودم. هنگام خريد متوجه گفت‌وگوي مغازه‌دار با مردي شدم كه در زمينه خريد و فروش خودروهاي اقساطي فعاليت داشت. بعد از مكالمه آنها از دوست مغازه‌دار درباره خريد و تحويل انواع خودروها پرسيدم كه مدعي شد، شركت فروش خودرواش را به مكان ديگري انتقال داده است و در زمينه فروش خودروهاي ليزينگي فعاليت دارد.

شاكي اضافه كرد: با اعتماد به آن مرد، بعدازظهر همان روز دوباره با او ملاقات كردم و 9 ميليون تومان به او دادم و قرار شد يك هفته‌اي خودروي مدل بالايي را اقساطي به من تحويل دهد، اما ديگر خبري از او نشد.

به اين ترتيب، ماموران صاحب مغازه فروش تلفن همراه را كه با كلاهبردار فراري آشنايي داشت براي تحقيقات به پليس آگاهي احضار كردند.

در تحقيق از اين مرد معلوم شد، كلاهبردار فراري پيش از اين در نزديكي محل كار او شركت داشته و در زمينه خريد و فروش خودروهاي ليزينگي فعاليت مي‌كرده ولي چند ماه پيش مغازه‌‌‌اش تعطيل شده و ديگر از او خبري نداشته تا اين كه دوباره او را ملاقات كرده و از كلاهبرداري او بي‌خبر است. با به دست آمدن اين اطلاعات روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله جديدي شد.

ماموران كه احتمال مي‌دادند متهم فراري يك سابقه‌دار باشد، به استعلام از سامانه پليس پرداختند و مشخص شد متهم چند بار به اتهام كلاهبرداري دستگير شده است.

جستجوها براي دستگيري وي ادامه دارد، اما موفق به يافتن او نشده اند. بازپرس شعبه دوم دادسراي ناحيه 4 تهران با دستور قضايي مبني بر چاپ تصوير كلاهبردار فراري بدون پوشاندن چهره در روزنامه از مردم خواست چنانچه از مخفيگاه او اطلاعاتي در اختيار دارند با پليس تماس بگيرند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟