دزدهاي سابقه‌دار، در كمين مشتريان ميانسال بانك

سركرده باند با حضور در شعبه‌هاي بانك و مركز خريد، پس از شناسايي كساني كه پول دريافت كرده‌اند، موضوع را با تلفن همراه به همدستانش كه در بيرون از بانك بودند خبر مي‌داد.
کد خبر: ۱۹۵۰۵۷
|
۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۱ 06 October 2011
|
3731 بازدید
جام جم: 4 عضو يك باند سرقت از مشتريان بانك كه با حمله به مردم و ايجاد رعب و وحشت، اموالشان را سرقت مي‌كردند دستگير شدند.

سركرده باند با حضور در شعبه‌هاي بانك و مركز خريد، پس از شناسايي كساني كه پول دريافت كرده‌اند، موضوع را با تلفن همراه به همدستانش كه در بيرون از بانك بودند خبر مي‌داد.

از چندي پيش شكايت‌هاي فراواني از سوي كساني كه پس از خروج از بانك مورد حمله سارقان قرار گرفته بودند، در شعبه اول دادياري دادسراي جنايي تهران مطرح بود.

با دستور قضايي از سوي داديار هاشميان، پرونده شاكيان براي پيگيري و شناسايي سارقان در دستور كار ماموران پليس آگاهي تهران قرار گرفت.

با شروع تحقيقات از سوي كارآگاهان، مشخص شد بيشتر مالباختگان از يك شعبه بانك پول دريافت كرده و پس از خروج به يك باره در محاصره دزدها قرار گرفته و اموالشان سرقت شده است.

با به دست آمدن اين اطلاعات، پرونده به صورت ويژه در دستور كار ماموران پايگاه هفتم پليس آگاهي قرار گرفت و با استقرار تيم‌هاي ضربت در اطراف شعبه بانك، هنگامي كه 2 نفر از سارقان با حمله به مرد ميانسالي كه از بانك خارج شده بود، قصد سرقت اموالش را داشتند، بلافاصله دستگير شدند.

با انتقال دو متهم دستگير شده، آنها اعتراف كردند، هنگام دستگيري چند نفر از همدستانشان نيز با مشاهده پليس از محل متواري شده‌اند.

با صدور دستور قضايي از سوي داديار جنايي تهران، ماموران پايگاه هفتم با سرنخ‌هايي كه در اين ارتباط به دست آوردند، 2 عضو ديگر اين باند را دستگير كردند.

اعتراف به 40 فقره سرقت

در تحقيق از متهمان معلوم شد يكي از آنها سركرده باند سرقت است كه با حضور در شعبه‌هاي بانك نقش زاغ‌زن (شناسايي) را عهده‌دار بوده است و با ارائه مشخصات مشتريان به ديگر اعضاي آنها با حمله به مشتريان بانك اموالشان را سرقت مي‌كرده‌اند.

با جمع‌بندي اطلاعات، متهمان در تحقيقات به 40 فقره سرقت از مشتريان يك شعبه بانك اعتراف كردند كه تاكنون 18 نفر از مالباختگان با حضور در پليس آگاهي، متهمان را سارقان اموالشان معرفي كرده‌اند.

سرهنگ محمديان، رئيس پليس آگاهي تهران با اشاره به اين خبر  گفت: متهمان دستگير شده از مجرمان سابقه‌داري هستند كه پيش از اين نيز به اتهام كيف‌قاپي و زورگيري دستگير شده‌اند.

محمديان افزود: متهمان كه تنها مشتريان يك بانك را تحت نظر قرار مي‌دادند، در خيابان مولوي تهران هنگام سرقت دستگير شده‌اند كه در حال حاضر با دستور قضايي، شناسايي و دستگيري ديگر همدستان متهمان كه شناسايي شده‌اند، ادامه دارد.

رئيس پليس آگاهي تهران اضافه كرد: با توجه به سرقت متهمان كه با ايجاد رعب و وحشت و ضرب و جرح مردم صورت مي‌گرفت، پرونده اعضاي اين باند به صورت ويژه در دستور كار پليس آگاهي قرار دارد و با هماهنگي‌هاي انجام شده، پرونده پس از پايان تحقيقات به صورت فوق‌العاده در ستاد ويژه رسيدگي به جرايم خشن رسيدگي خواهد شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟