فرار زن مطلقه پس از مرگ مشکوک پيرمرد

با توجه به اين که علايم ظاهري که بيانگر احتمال وقوع جنايت باشد روي جسد مشخص نشد مقام قضايي دستور داد تا جسد پيرمرد براي انجام معاينات و تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني حمل شود.
کد خبر: ۱۹۶۹۶۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۲ 15 October 2011
|
7978 بازدید
خراسان: زن ميانسالي که همسر دوم يک پيرمرد بود و از حدود ۲ سال قبل متارکه کرده بودند پس از مرگ پيرمرد در منزل مسکوني اش متواري شد که جست وجوهاي پليس براي يافتن وي، با دستورات قضايي ادامه دارد.

شب جمعه گذشته بستگان نزديک پيرمرد ۷۰ ساله اي در تماس با پليس اعلام کردند پدرشان از روز سه شنبه مفقود شده است و به تلفن هايش نيز پاسخ نمي دهد آنان گفتند آخرين بار پدرشان پس از صرف نهار در روز سه شنبه به آن ها گفته به منزلي که همسر مطلقه دومش در آن زندگي مي کند مي رود تا يک سکه مهريه او را پرداخت کند اما ديگر خبري از او نداريم.

وقتي فرزندان پيرمرد به در واحد آپارتماني در بولوار انديشه مي روند با در بسته مواجه مي شوند. آنان وقتي با کمک کليدساز در ساختمان را گشودند ناگهان با پيکر بي جان پدرشان روبه رو شدند که روي تشک دراز کشيده بود.

مأموران کلانتري قاسم آباد با مشاهده مرگ مشکوک پيرمرد، بلافاصله قاضي ويژه قتل عمد را در جريان ماجرا قرار دادند و در حالي که عقربه هاي ساعت ۳۰ دقيقه بامداد روز گذشته را نشان مي داد قاضي اسماعيل شاکر به همراه عوامل بررسي صحنه جرم به محل کشف جسد رفت.

با توجه به اين که علايم ظاهري که بيانگر احتمال وقوع جنايت باشد روي جسد مشخص نشد مقام قضايي دستور داد تا جسد پيرمرد براي انجام معاينات و تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني حمل شود.

از سوي ديگر تحقيقات قاضي ويژه قتل عمد در محل نشان داد پيرمرد چند سال قبل با زني که از اهالي يکي از شهرهاي جنوبي خراسان رضوي است ازدواج کرده بود اما به دليل برخي اختلافات خانوادگي حدود ۲ سال قبل از او که همسر دومش بود جدا شده و داراي پرونده در دادگاه خانواده بودند و از قرار معلوم او ماهيانه يک سکه طلا به او پرداخت مي کرده است.

روز سه شنبه گذشته هم پيرمرد براي پرداخت سکه به منزلي که زن مطلقه دومش در آن ساکن بود مي رود اما ديگر بازنمي گردد. در ادامه بررسي ها نيز مشخص شد که اموال اين زن داخل يک اتاق جمع آوري شده اما خودش از محل فرار کرده است. با اعلام شکايت فرزندان پيرمرد از اين زن و به دستور مقام قضايي تلاش پليس براي دستگيري زن مطلقه فراري ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟