مرد سارق زوج همسايه‌اش را كشت

من همسايه مقتول هستم و در طبقه چهارم محل حادثه ساكن بودم. از چند هفته پيش به دنبال مشكلات مالي و با توجه به اين‌كه از وضعيت مناسب زندگي زوج همسايه باخبر بودم، تصميم به سرقت اموال آنها داشتم.
کد خبر: ۱۹۷۵۰۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۷ 17 October 2011
|
5821 بازدید
جام جم: مردي كه به انگيزه سرقت وارد خانه همسايه‌اش شده و در پي درگيري با زوج صاحبخانه، هر دوي آنها را با ضربه‌هاي چاقو از پاي درآورده بود، از سوي ماموران انتظامي رباط‌كريم دستگير شد.

ساعت 12/30 ظهر ديروز مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهرستان رباط‌كريم از توابع استان تهران تماس گرفت و از قتل زوج همسايه‌اش در يك مجتمع مسكوني در منطقه فرهنگيان، كوي يكم شرقي خبر داد. دقايقي بعد با حضور ماموران انتظامي در محل حادثه مشاهده كردند، مرد خانواده با ضربه‌هاي چاقو كشته شده است. ماموران در بررسي از محل متوجه شدند در واحد طبقه اول نيمه‌باز است.

آنها چندبار صاحبخانه را صدا زدند، اما پاسخي نشنيدند، سپس به همراه يكي از همسايه‌ها به درون خانه مقتول كه طبقه اول بود، رفتند و در اين محل جسد زن صاحبخانه را نيز در اتاق خواب پيدا كردند. در پي كشف اجساد اين زوج، موضوع به بازپرس كشيك ويژه قتل دادسراي رباط‌كريم اطلاع داده شد و با هماهنگي قضايي اجساد به پزشكي قانوني منتقل شدند. در پي اين حادثه دلخراش، ماموران به جست‌وجو در محوطه مجتمع مسكوني پرداختند و يك جفت دستكش و يك چاقوي خون‌آلود را كه در پاركينگ افتاده بود كشف كردند.

در همين موقع ماموران متوجه شدند مردي از ديوار پشتي مجتمع مسكوني به خيابان پريده و در حال فرار است.

ماموران با ظنين شدن به اين مرد، او را تعقيب و پس از طي مسافتي كوتاه او را دستگير كردند. با انتقال متهم جوان به كلانتري رباط‌كريم وي بازجويي شد ودر بازجويي‌هاي پليسي به قتل زوج همسايه اعتراف كرد.

اعتراف همسايه قاتل

متهم به قتل در اظهاراتش به پليس گفت: من همسايه مقتول هستم و در طبقه چهارم محل حادثه ساكن بودم. از چند هفته پيش به دنبال مشكلات مالي و با توجه به اين‌كه از وضعيت مناسب زندگي زوج همسايه باخبر بودم، تصميم به سرقت اموال آنها داشتم. وي اضافه كرد: روز حادثه با اطمينان از اين‌كه آنها در خانه حضور ندارند، با كليد يدكي كه پيش از اين تهيه كرده بودم، وارد خانه آنها در طبقه اول مجتمع شدم وبا به هم ريختن اثاثيه خانه در جستجوي پول و طلاهاي صاحبخانه بودم كه آنها وارد خانه شدند.

متهم با اعتراف به ارتكاب جنايت گفت: ديگر راهي براي فرار نداشتم. وقتي زوج همسايه با حضور من در خانه خود روبه‌رو شدند، با داد و فرياد كمك مي‌خواستند كه با برداشتن چاقوي آشپزخانه آنها را كشتم.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟