نجات گروگان یازده ساله 260 میلیونی در نقطه صفر مرزي

با توجه به اين‌كه آدم‌ربايان در قبال آزادي اين گروگان 260ميليون تومان از خانواده وي درخواست كرده بودند، موضوع با حساسيت ويژه‌اي پيگيري شد.
کد خبر: ۲۰۱۶۴۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۹ 03 November 2011
|
5751 بازدید
|
۲
جام جم: فـــرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: نوجوان 13ساله‌اي كه يك ماه قبل توسط چند قاچاقچي از اروميه ربوده شده بود، در مناطق مرزي اين استان از دست آدم‌ربايان نجات يافت.

سردار حميد فهيمي‌راد در اين باره گفت: بر اساس اطلاعات به‌دست آمده تعدادي افراد شرور ماه گذشته پسر بچه 13ساله‌اي به نام پدرام را از يكي از استان‌هاي غربي كشور ربوده و به سيستان و بلوچستان منتقل كرده بودند.

وي بيان كرد: به‌دنبال اين واقعه پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان بلافاصله اقدام‌هاي لازم براي شناسايي و دستگيري آدم‌ربايان و آزادسازي گروگان را آغاز كردند.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان اظهار كرد: با توجه به اين‌كه آدم‌ربايان در قبال آزادي اين گروگان 260ميليون تومان از خانواده وي درخواست كرده بودند، موضوع با حساسيت ويژه‌اي پيگيري شد.

وي ادامه داد: با تلاش ماموران انتظامي، يكي از اعضاي اصلي باند آدم‌ربايي به نام نبي كه داراي سابقه شرارت و قاچاق بود در نواحي مرزي استان شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه دستگير شد.

فهيمي‌راد تصريح كرد: در ادامه اين عمليات و با همكاري‌هاي مركز اطلاعات شرق كشور، گروگان ربوده شده از دست آدم‌ربايان آزاد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اين‌كه اين‌گونه اقدامات گروگانگيران بعضا ريشه در قاچاق مواد مخدر دارد، گفت: مواد مخدر به عنوان پديده‌اي استعماري علاوه بر ايجاد معضل اجتماعي، اقتصادي، سياسي و فرهنگي به زمينه‌هاي رواني و تربيتي در چگونگي ابتلا به آن را در پي دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
چند ماه زندان و بعد آزادی...
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟