تهاجم‌ به جشن میلاد حضرت زینب در بحرین

کد خبر: ۳۸۴۹۰۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۶ 07 March 2014
|
3701 بازدید
منابع خبری محلی در بحرین گزارش دادند که نیروهای امنیتی این کشور بدون دلیل به مراسم جشن میلاد حضرت زینب (ع) در برخی از روستاهای این کشور یورش برده‌اند.

به گزارش تسنیم به نقل از لؤلؤه، منابع خبری محلی در بحرین گزارش دادند که نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه شب گذشته بدون دلیل به جشن‌های ولادت "حضرت زینب (ع)" یورش بردند.

این نیروها فضای دو روستای "سماهیج" و "بنی‌جمره" را مملو از گاز اشک‌آور کردند. که روستای سنابس در غرب منامه با یورش نیروهای امنیتی تا بن دندان مسلح رژیم آل‌خلیفه و تنبیه عمومی مواجه شده و اوضاع آن وخیم است.

این درحالی است که طی چند روز گذشته نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه به تعداد زیادی از روستاها بحرین یورش برده و باعث رعب و وحشت ساکنان آنها شده است، به طور مثال جمعیت الوفاق وضعیت روستا سنابس را با ذکر تعرض نیروهای امنیتی به مردم، یورش به منازل مسکونی این روستا، منع آمد و شد، عبور و مرور خودروهای زرهی در خیابان‌ها، پرواز بالگرد‌ها در ارتفاع کم و صدای شکسته شدن درب‌های منازل مسکونی مردم و فریاد‌های آنان توصیف کرده بود.

همچنین جمعیت الوفاق اعلام کرد که سازمان‌های حقوق بشری هم اکنون موظف هستند تا به وظیفه خود در دفاع از مردم بی‌گناه روستای سنابس که در معرض یورش‌های نیروهای امنیتی هستند، عمل کنند.

نیروهای امنیتی بحرین روز سه شنبه ۲۵ نفر را به اتهام مشارکت در انفجار بمبی که به کشته شدن سه افسر پلیس منجر شد، بازداشت کردند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات