رفتن به محتوای اصلی
آخرین خبرعکس |ارتفاعات برفی تهران با نمای دماوند سپیدپوش
4بازدید
۳

ضریب حقوق کارمندان دولت ابلاغ شد

ضریب حقوق شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری برای سال 1393 به میزان 1207 ریال تعیین می شود. این میزان در سال 92، 1006 ریال بود.

براساس قانون مدیریت خدمات کشوری از سوی معاون اول رئیس جمهور ضریب حقوق کارمندان دولت ابلاغ شد.

به گزارش فارس طبق ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری حداقل و حداکثر حقوق و مزایای مستمر شاغلین، حقوق بازنشستگان و وظیفه ‌بگیران مشمول این قانون و سایر حقوق بگیران دستگاههای اجرایی و صندوقهای بازنشستگی وابسته به دستگاههای اجرایی، هر سال با پیشنهاد سازمان (مدیریت) به تصویب هیئت وزیران می‌ رسد.

طی روزهای اخیر، محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور جزئیاتی از مصوبه دولت برای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان را اعلام کرد که مهمترین بخش آن، اعلام حداقل حقوق 600 هزار تومان و حداکثر 4 میلیون و 200 هزار تومان برای این افراد بود.

اما موضوع مهمی که هنوز رسما اعلام نشده است، میزان ضریب افزایش این حقوق است که کارمندان بر اساس آن می توانند به راحتی حقوق دقیق خود را برای سال 93 محاسبه و دریافت کنند. بر اساس مصوبه  شماره 185751/ت50286هـ هیئت دولت که در تاریخ 17 بهمن توسط اسحاق جهانگیری ابلاغ شده و نسخه ای از آن به دست صبحانه رسیده است، مقرر شده این ضریب حقوق به شرح زیر اعمال و اصلاح شود:

1-  ضریب حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و قضات برای سال 1393 به میزان 190/ 17 ریال تعیین می شود.

2-  ضریب حقوق شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری برای سال 1393 به میزان 1207 ریال تعیین می شود. این میزان در سال 92، 1006 ریال بود.

3-  ضریب حقوق کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت ( از جمله کارمندان وزارت اطلاعات و شاغلین پست های سیاسی وزارت امور خارجه) برای سال 1393 به میزان 207/ 1 ریال تعیین می شود. این میزان در سال 92، 1006 ریال بود.

4- ضریب حقوق بازنشستگان موضوع بند (ج) ماده (50) قانون برنامه پنجم توسعه برای سال 1393 به میزان 207/ 1 ریال تعیین می شود.  این میزان در سال 92، 1006 ریال بود.
Googleافزودن تابناک به منابع ترجیحی گوگل

تابناک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اشتراک گذاری

گزارش خطای خبر

اگر اشتباهی در این خبر دیدید، به تحریریه اطلاع دهید.

نظرات بینندگان

انتشار یافته:
۳
در انتظار بررسی:
۰
غیرقابل انتشار:
۰
ناشناس

خواهشا یه جوری مینوشتید که منه بازنشسته سردربیارم یعنی چی

عسگری

600 هزارتومان به عنوان حداقل حقوق واقعا خنده داره

حسین

سلام لطفا میزان افزایش ویا کاهش تورم وگرانی کالاهای اساسی (بنزین وغیره ) را نیز اعلام کنید تا ما کارمندان بدانیم در سال 93 چه بلایی سرمان اومده

دیدگاه خود را بنویسید

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تابناک در صفحهٔ اصلی گوشی

با افزودن تابناک به صفحهٔ اصلی، همین نسخهٔ سایت را با یک لمس باز کنید.

  1. در مرورگر، دکمهٔ اشتراک‌گذاری را بزنید. این دکمه ممکن است داخل منوی مرورگر باشد.
  2. گزینهٔ افزودن به صفحهٔ اصلی (Add to Home Screen) را انتخاب کنید.
  3. اگر گزینهٔ Open as Web App نمایش داده شد، آن را روشن نگه دارید و افزودن (Add) را بزنید.

اگر این گزینه را نمی‌بینید، صفحه را در مرورگر Safari باز کنید.