نرخ مالیات کارگران و کارمندان یکسان شد
نرخ مالیات کارگران و کارمندان یکسان شد
به گزارش تسنیم، بر اساس بند الف تبصره 9 قانون بودجه 93 کل کشور که از سوی حسن روحانی رئیس جمهور به دستگاههای اجرایی ابلاغ شده و از ابتدای سال 93 لازم الاجراست، سقف معافیت مالیاتی موضوع ماده(52) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران برای سال1393، مبلغ یکصدوبیست میلیون(120.000.000)ریال در سال تعیین میشود و مازاد آن تا هفت برابر به نرخ ده درصد (10%) و مازاد بر این به نرخ بیست درصد (20%) برای بخش خصوصی و دولتی و سایر دستگاههای اجرائی موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (5) قانون محاسبات عمومی کشور تعیین میگردد.
به گزارش تسنیم، بر اساس بند الف تبصره 9 قانون بودجه 93 کل کشور که از سوی حسن روحانی رئیس جمهور به دستگاههای اجرایی ابلاغ شده و از ابتدای سال 93 لازم الاجراست، سقف معافیت مالیاتی موضوع ماده(52) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران برای سال1393، مبلغ یکصدوبیست میلیون(120.000.000)ریال در سال تعیین میشود و مازاد آن تا هفت برابر به نرخ ده درصد (10%) و مازاد بر این به نرخ بیست درصد (20%) برای بخش خصوصی و دولتی و سایر دستگاههای اجرائی موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (5) قانون محاسبات عمومی کشور تعیین میگردد.
تابناک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
نظرات بینندگان
هنوز دیدگاهی منتشر نشده است.
دیدگاه خود را بنویسید
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.