بازدید 2890

دستگيري سارقان مسلح طلافروشي در ٢٤ ساعت

کد خبر: ۵۴۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 27 October 2015
سه مرد مسلح كه با صورت‌هاي پوشيده به يك طلافروشي در سردشت دستبرد زده بودند پس از ٢٤ ساعت از سوي پليس دستگير شدند.

به گزارش اعتماد، سردار ناصر اصلاني، فرمانده انتظامي آذربايجان غربي از كشف يك كيلوگرم طلا معادل ١٠٠ ميليون تومان از سارقان خبر داد و در شرح عمليات دستگيري آنها گفت: ساعت ١٦، بيست و نهم مهر امسال فردي با فوريت‌هاي پليسي ١١٠ تماس گرفت و خبر سرقت مسلحانه از طلافروشي خود را در سردشت داد.

با حضور ماموران در محل مشخص شد سه نقابدار پس از شكستن شيشه ويترين طلافروشي و با شليك تير هوايي اقدام به سرقت يك كيلوگرم طلا كرده و با دو دستگاه موتوسيكلت متواري شده‌اند. به گفته سردار اصلاني طلافروشي محل سرقت فاقد هرگونه دوربين مداربسته بود به همين دليل شناسايي هويت سارقان با مشكل روبه‌رو شد اما سرانجام كارآگاهان موفق به شناسايي دو زن شدند كه دقايقي قبل از وقوع سرقت به طلافروشي رفته بودند. با دستگيري هر دوي آنها همزمان با كشف رد سارقان در جنگل‌هاي اطراف سردشت، سرنخ‌هاي جديدي از مخفيگاه سارقان متواري به دست آمد.

فرمانده انتظامي آذربايجان‌غربي ادامه داد: در ادامه تحقيقات دو موتور استفاده شده در سرقت در جنگل‌هاي اطراف سردشت كشف شد كه استعلام پلاك هر دوي‌شان ثابت كرد سارقان آنها را چند روز قبل از سرقت از بانه دزديده‌اند و پس از دستبرد زدن به طلافروشي سردشت، هر دو موتور سرقتي را رها كرده و با استفاده از يك دستگاه خودروي پژو ٤٠٥ از منطقه متواري و در استان كردستان مخفي شده‌اند.

به گفته سردار اصلاني، سرانجام كارآگاهان در عملياتي ضربتي موفق به دستگيري چهار سارق باقيمانده ديگر شدند كه به اين ترتيب تعداد سارقان دستگير شده به شش نفر رسيد. در بازرسي از مخفيگاه آنها نيز يك قبضه اسلحه كلاشينكف به دست آمد.

سارقان به سرقت مسلحانه اعتراف كرده و تحقيقات تكميلي از آنها ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس