بازدید 73946

"هو شدن" شریفی نیا در یک کنسرت موسیقی

محمد‌رضا شریفی‌نیا بازیگر سینما هم جزو مهمانان سانس دوم بود که به‌همراه 2 دختر بازیگر خود به این کنسرت آمد و بعد از معرفی‌شان توسط گروه «سون»، ناگهان عده‌ای از یک گوشه‌ی سالن کنسرت به هوکردن(!) او پرداختند و مسئولان کنسرت هم به‌ناچار او و خانواده‌اش را به‌سرعت از گوشه‌ای از سالن خارج کردند تا از هرج‌و‌مرج بيش‌تر جلوگیری شود.
کد خبر: ۶۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۵ 24 September 2009
پایگاه اطلاع رسانی " موسیقی ما " در گزارشی از کنسرت یک گروه موسیقی نوشت:

مطابق روال همه‌ی کنسرت‌ها توی ايران، این برنامه هم مثل دیگر کنسرت‌ها با تاخیری به‌مدت 30 دقیقه شروع شد. ازدحام جمعیت به شکلی بود که تمامی صندلی‌ها پر شده بود و تهیه کننده سرپا ایستاده و نظاره‌گر برنامه بود.

حاشيه‌های سانس اول
مهمان ویژه‌ی سانس اول یکی از مسولان وزارت ارشاد بود که گروه «سون» او را معرفی کردند و بابت تمامی زحمت‌های او و همکاران‌اش برای گرفتن مجوز تشکر و قدردانی کردند.

یک ایده‌ی جالب هم توی اين کنسرت اجرا شد؛ اين‌که روی تمامی صندلی‌ها پوسترهایی چسبانده‌شده‌بود که در پشت آن ترانه و شعری به‌نام «پریا» بود تا در موقع اجرای اين ترانه مردم این گروه را همراهی کنند.

قطعه‌ی «واست می‌میرم» به‌خاطر محبوبیت بیش از حد و البته تقاضای زیاد جماعت، 2 دفعه و به ترتیب در اول و آخر برنامه اجرا شد.

حواشی سانس دوم
داوود نماينده، یکی از دوبلور‌های تلویزیون یکی دیگر از مهمانان ویژه‌ به‌شمار می‌رفت که گروه «سون» از او دعوت کردند تا به‌روی سن بیاید، او هم به‌روی سن آمد و حسابی با تعریف و تمجيدهای خود این گروه را خجالت‌زده کرد!

گروه «سون»، به‌نوبت بعد از پایان هر قطعه به معرفی یکی از اعضای آلبوم می‌پرداخت و ازشان تشکر می‌کرد.

محمد‌رضا شریفی‌نیا بازیگر سینما هم جزو مهمانان سانس دوم بود که به‌همراه 2 دختر بازیگر خود به این کنسرت آمد و بعد از معرفی‌شان توسط گروه «سون»، ناگهان عده‌ای از یک گوشه‌ی سالن کنسرت به هوکردن(!) او پرداختند و مسئولان کنسرت هم به‌ناچار او و خانواده‌اش را به‌سرعت از گوشه‌ای از سالن خارج کردند تا از هرج‌و‌مرج بيش‌تر جلوگیری شود.

آهنگ «پریا» یکی از قطعه‌های جدیدی بود که این گروه به اجرای آن پرداخت و البته به علت شاد و ریتمیک بودن این آهنگ، سالن به‌لرزه درآمد و...!

به‌طور کلی در هر سانس 8 قطعه اجرا شد که آهنگ «ستاره» و «واست می‌میرم» با استقبال دوچندان جمعيت روبه‌رو شد.

بالاخره این کنسرت در ساعت 24 بامداد با تشویق‌های مکرر و دست‌زدن‌های متوالی مردم به‌پایان رسید و همگی سالن را با خاطرات خوش ترک کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۰
سرنوشت تمام کسانی که به ملت پشت کنند همین است.
وقتی هنرمند وارد مسائل خطرناکی میشه که به حیطه ی کاریش مربوط نیست. بیشتر از این نباید انتظار داشته باشه
چه عجب. صبر مي كردين 10 روز ديگه خبر ميدادين
اگر یک جماعت کوچک بودند آنهم در گوشه سالن پس چرا سالن را ترک کرد؟
خیر کل سالن ایشان را قبول نداشتند.
کاش به علت هو شدن وی هم اشاره می کردید.ظاهرا" خط قرمزتان است!
حقشه نمیشه که آدم شریک دزد باشه و رفیق قافله . البته خدایش بازیگر قابلی هستن .
براي ما خجالت آور است كه كسي را بخاطر عقايد هو كنيم.واقعاً خجالت آور است.با هو كشيدن به شريفي نيا چيزي از ارزشهاي اين هنرمن بزرگ كم نميشود.اگر شريفي نيا اين مطلب را ميبيند(البته اگر تابناك بخواهد) به ايشان سلام ميكنم و ميگويم كه استاد من و خيلي ديگر از ايرانيان دست تو را ميبوسيم و به وجودت افتخار ميكنيم.مجيد از ماهشهر
درآینده نزدیک مردم باتابناک هم همین کارراخواهندکرد.
دل خوش سیری چند؟
خداوندا! به تو پناه می برم از غفلت و بی دردی، به تو پناه می برم از اینکه غصه ام قصه های کودکانه بزرگترها باشد، به تو پناه می برم از سرگرم شدن به امور زودگذر، به تو پناه می برم از اینکه غصه ام در قصه های بازی بازیگران باشد، به تو پناه می برم از دروغ های ((واست می میرم)) گفتن ها، به تو پناه می برم از این روزگار نمایشی، به تو پناه می برم از دوست داشتن های فرمایشی، به تو پناه می برم از مردمان غفلت زده، به تو پناه میبرم از اینکه به جای درد مستمندان و فقیران در اندیشه جلب رضایت دختران خیانت پیشه باشم، به تو پناه می برم از اینکه جرات برخورد با ... نداشته باشم، به تو پناه می برم از اینکه خودم رو گول بزنم که خبری نیست.
خدایا به تو پناه می برم
خوب حالا مثلا حال آقاي شريفي نيا رو با اين خبر گرفتيد!!!! نه مشخص شد براي چي ايشان هو شدند نه مشخص شد اين كار درسته يا نه!!!!
عده ای در گوشه سالن ؟ چقدر این سالن گوشه اش بزرگ بوده.
ما هنوز معنی دموکراسی رو نمیدونیم و بیخود دور باطل می زنیم . احترام به نظرات اشخاص حتی مخالف یکی از ارکان دموکراسی است . قابل ذکر اینکه من خودم از مخالفان این دولت هستم و مشکلات زیادی با آن دارم ولی ....

هنرمندی که به مردم پشت می کنه بد تر از این حقشه
چرا کسی که از رهبری به خاطر بازی در سریال امام علی رهنمود گرفته رو هو می کنند ایشان و نقشهاشون همه در را اسلام و مسلمین هستش چه با ریش چه بی ریش
فکر می کنم دارم یه مجله زردو می خودنم . کارتون در زمینه خبر رسانی افتضاح بود و الان غیر قابل تحمل هم شده .
این آزادی بیان توی ایران هست . چرا آزادی بیان را گروههایی که ادعای آزادی بیان را دارند ,رعایت نمی کنند .آیا یک نفر برای عقیده ای که دارد باید هو بشود ؟؟؟
از این خبرها که در شهرستانها نیست فقط باید سریالهای آبکی تلویزیون را نظاره باشیم در ضمن تابناک خبر و علت هو شرفی نیا رو تکمیل کنید همچنین لطفا نظر من را هم درج کنید
ايول به شريفي نياي ولايت مدار
ماشالله به فهم بعضی ها ... ادعای آزادی هم میکنند و برای آزادی میجنگند . متاسفم . واقعا. هم برای خودم . هم برای مدعیان آزادی و هم برای هنر . ماشالله به همت شریفی نیا .
برای آن کسانی که این کار زشت را انجام دادن متأسف هستم پس این شعار « زنده باد مخالف من » این بود ؟؟؟
ادب مرد به از دولت اوست
و شما هم به سبک روزنامه های زرد دلتون غش میره برای این دست خبرهای بی ارزش
این آزادی بیان توی ایران هست . چرا آزادی بیان را گروههایی که ادعای آزادی بیان را دارند ,رعایت نمی کنند .آیا یک نفر برای عقیده ای که دارد باید هو بشود ؟؟؟
مگه هو کردن جز ازادی بیان نیست ؟خوب خواستن جواب خوش خدمتیاشو بدن
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی