تیرماه امسال، سایت خبری تابناک گزارشی منتشر کرد که بسیار شوکه کننده بود؛ این گزارش مردم ایران را عصبانیترین مردم جهان میداند. این آمار در موسسه افکارسنجی گالوپ اعلام شده و عراق و سودان جنوبی به ترتیب در رتبههای بعدی قرار دارند. بی توجهی اجتماعی، کاهش آستانه تحمل، پرخاشگری و برخوردهای عصبی از جمله مواردی است که کارشناسان جامعه شناسی و روانشناسان در مورد آن هشدار دادهاند و این نیاز دیده میشود که برای کاهش آسیب های ناشی از بی توجهی اجتماعی و کنترل پرخاشگری، اقداماتی انجام پذیرد.
کمپین قدردانی، راه حل متفاوت پریل، پرسیل و ورنل
مدتی است که یک کمپین مردمی در شبکههای مجازی سروصدای زیادی به راه انداخته است. این کمپین که با هشتگ #وقت_خوب_قدردانی در اینستاگرام فراگیر و توسط برندهای پرسیل، پریل و ورنل راه اندازی شده، تا کنون توسط کاربران شبکه های اجتماعی مورد استقبال بسیار قرار گرفته است. کمپین وقت خوب قدردانی که به منظور افزایش مهربانی و قدردانی در سطح جامعه ایجاد شده، قدردانی از افراد و مشاغلی را شامل می شود که در طول زندگی روزمره با آنها سر و کار داریم اما میزان اهمیت شان را فراموش کرده ایم. این کمپین همچنین قدردانی از اعضای خانواده، دوستان، طبیعت و اتفاقات کوچک و خوشایند روزمره را یاد آوری می نماید.
درباره کمپین وقت خوب قدردانی
این کمپین در راستای قدردانی از وفاداری و همراهی خریداران برند های یاد شده، آغاز به فعالیت کرده و طرفداران این سه برند می توانند در طول کمپین از هدایا و مزایایی که به آنها عرضه میشود استفاده نمایند. با این حال فعالیت های کمپین به مشتریان وفادر برند محدود نیست. این کمپین با هشتگ #وقت_خوب_قدردانی در اینستاگرام و سایر شبکههای مجازی، قصد دارد مفهوم قدردانی را به مفهوم گسترده آن، برای افزایش و ایجاد توجه اجتماعی، همبستگی بیشتر و ارتباط بهتر افراد با یکدیگر جا انداخته و با تمرکز بر تقویت احساساتی چون مهربانی و قدرشناسی، مثبت اندیشی و مثبت نگری را در سطح جامعه رواج دهد. کاهش بی توجهی های اجتماعی، از دیگر اهداف این کمپین موفق است.