تائید خبر تابناک درباره مدیرعامل تامین اجتماعی

او با اشاره به قانون مديريت خدمات كشوري گفت: براساس ماده 20 اين قانون كليه سازمان‌ها موظفند سازوكاري را پيش‌بيني‌كنند تا كاركنان سازمان‌ها و ادارات پيشنهادات خود را ارائه كنند.
کد خبر: ۸۴۳۶۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۱:۰۳ 02 February 2010
|
12675 بازدید
همانطور که تابناک پیش تر درباره بدون حکم بودن مدیرعامل فعلی سازمان تامین اجتماعی خبر داده بود؛ یک مقام مسئول گفت: مديرعامل سازمان تامين اجتماعي بدون داشتن مصوبه هيات‌مديره و به صورت غيرقانوني اداره نظام پيشنهادات و كميته پژوهش‌هاي كاربردي سازمان تامين اجتماعي را كه از زيرمجموعه‌هاي معاونت امور استان‌ها بود تعطيل كرده است.

معصومه احمدنژاد، دبير نظام پيشنهادات و كميته پژوهش‌هاي كاربردي سازمان تامين اجتماعي درگفت‌وگو با خبرنگارايلنا افزود: هشت سال است‌كه اين كميته تشكيل شده است و معاونت‌هاي سازمان نيز درآن نماينده تام‌الاختيار داشتند.

وي بررسي پژوهش‌هاي كاركنان تامين اجتماعي را از برنامه‌هاي كاري اين كميته دانست و تصريح كرد: هر كدام از اين پژوهش‌ها كه جنبه كاربردي داشت تاييد مي‌شد و اگرهم اشكالي در آن بود براي اصلاح آن اقدام مي‌شود.

وي با بيان اينكه حداكثر پولي كه براي يك طرح داديم پنج ميليون و 500 هزار تومان بود گفت: به طور معمول هزينه هر طرح بيش از سه ميليون تومان نمي‌شد.
احمدنژاد خاطرنشان كرد: در اين 8 سال اين اداره فقط 40 ميليون تومان هزينه كرده و 18 طرح خاتمه يافته داشته است.
او اين طرح‌ها را براي روان‌سازي امور و اصلاح دستورالعمل‌هاي تامين اجتماعي عنوان كرد و اظهار داشت: سالانه يك هزار پيشنهاد به دست ما مي‌رسد.

احمدنژاد با اشاره به اينكه حتي از سوي ابوترابي نايب‌رئيس مجلس مورد تقدير قرار گرفته است، گفت: با آمدن آقاي ذبيحي به سازمان نامه مفصلي به وي نوشتيم اما او به ادغام اداره نظام پيشنهادات و كميته پژوهش‌هاي كاربردي در موسسه مالي پژوهش اصرار داشت اما پس از مدتي موسسه را هم پلمپ كرد.

او با اشاره به قانون مديريت خدمات كشوري گفت: براساس ماده 20 اين قانون كليه سازمان‌ها موظفند سازوكاري را پيش‌بيني‌كنند تا كاركنان سازمان‌ها و ادارات پيشنهادات خود را ارائه كنند.
احمدنژاد گفت: من زماني كه در استراحت پزشكي بودم به صورت غيرقانوني به اداره كل تامين اجتماعي شهر تهران مامور شدم اما اين كار غيرقانوني است و بنده از اين حكم غيرقانوني تمكين نكرده و نخواهم كرد.

وي با تاكيد بر غيرقانوني بودن مديرعامل سازمان تامين اجتماعي‌گفت: آقاي ذبيحي را براساس نامه رييس مجلس و براساس سلب اختيار هيات‌مديره غيرقانوني مي‌دانم و هر جا كه باشم از او شكايت و عدالت را حداقل در مورد خودم ثابت خواهم كرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۴
چه خبره كه ديگه افراد پائين دست به اين گستاخي به روساي خود توهين كرده و به صراحت ( كه البته خودشان را قانونمند مي دانند ) از دستورات مافوق سرپيچي مي كنند .
حالا سوالي كه به ذهن مي رسد اينست كه اگر در يه ارگان يا سازمان كارمندان از رئيس خود تمكين ننمايند ، تكليف آن سازمان يا ارگان چيست ؟
آيا باعث هرج و مرج نمي شود ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۴
اي بابا بقيه كه حكم دارند چه گلي زدند ؟
ناشناس
|
OMAN
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۴
عجب مدیریت جهانی! بزرگترین مهم ترین سازمان مملکت که باید حافظ مردم کم درامد باشد خودش مانده و تازه مدیرای اصلیش هم تو فکر حقوق و مزایا و خرید سهام از شرکتها شون هستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۴
تا دير نشده و پرسنل سازمان و شعبه ها دست به كار نشدند ذبيحي را بر داريد .
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟