تعداد دکل های حفاری آمریکا کاهش یافت

رسانه ‌های بین المللی از کاهش تعداد دکل های حفاری آمریکا به دلیل عدم وجود صرفه اقتصادی تولید نفت خبر دادند.
کد خبر: ۸۸۱۰۶۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۳ 25 February 2019
|
3185 بازدید

به گزارش فارس به نقل از العربیه شرکتهای نفتی آمریکا تعداد دکل های حفاری نفتی خود را برای اولین بار در طول سه هفته اخیر کاهش دادند.پس از آنکه تولید نفت خام ایالات متحده در بالاترین سطح خود قرار داشت و صادرات را به بالاترین سطح رساند  و ذخایر خود را به بالاترین سطح در یک سال رساند.

شرکت بیکر هیوز که شرکت خدماتی در حوزه انرژی است گفت: گزارش های هفتگی که تعداد دکل های نفتی را مورد بررسی و رصد قرار می دهد از توقف 4 دکل حفاری نفتی در به هفته منتهی به 22 فوریه خبر داده است که به طور کلی اعلام می کند تعداد دکل های حفاری در آمریکا به 853 دکل حفاری رسیده است.

همچنین باید گفت: از ابتدای ماه تا کنون 9 دکل حفاری نفتی فعالیت خود را متوقف کرده اند و این اولین بار است که در طول سه ماه از اکتبر 2017 تعداد دکل های حفاری در آمریکا کاهش یافته است.

با این وجود تعداد دکل های حفاری نفتی فعال در آمریکا، همچنان بالاتر از یک سال پیش است زیرا که در سال 2018 فقط 799 دکل حفاری فعال در آمریکا وجود داشت.

همچنین چندین شرکت حفاری گفته‌اند که قصد دارند که در سال 2019 تجهیزات نفتی خود را متوقف کنند زیرا که اعلام کرده اند قیمت‌های نفت در شرایط فعلی صرفه کار کردن را ندارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟