چهار مصاحبه درپایان بازی تلخ پرسپولیس و سپاهات

کد خبر: ۸۹۴۹۱۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ 27 April 2019
|
3733 بازدید

صحبت های آخر بازی بازیکنان دو تیم در این باره را بررسی کنیم. دیداری که در آن بیش از ۲۰۰ نفر زخمی شدند و یکی از خونین ترین مسابقات فوتبال ایران رقم خورد.

– یزدانی: امروز طبقه پایین را به ما دادند و طبقه بالا را به پرسپولیس و دیدید که با سنگ هواداران ما را زدند و سر آنها شکست. از همین حالا می گویم که هواداران پرسپولیس برای بازی جام حذفی به اصفهان نیایند زیرا امنیت آنها را خدا تامین می کند.

– آقایی: من آمدم یک لحظه لایی بندازم و نمی دیدم که سیامک به سمت من می آید. داشتم می رفتم اوت بندازم که به من فحش داد. واقعیتش همین است. فکر می کنم در جریان بازی ضربان قلب ما بالا بود و یک چیزی گفتیم. مساله خاصی نبود و تمام شد.

– کیانی: ما واقعا راضی به دیدن این اتفاقات نیستیم و امیدوارم برنامه‌ریزی انجام شود که در بازی دو تیم در جام حذفی اتفاقی نیفتد. ما اصلاً دوست نداریم برای طرفدار استقلال، پرسپولیس و یا سپاهان اتفاقی بیفتد و امیدوارم طوری برنامه‌ریزی شود که بازی ها بدون تنش انجام شود.

– خلیلی:  متاسفانه شاهد اتفاقاتی بودیم که در شأن فوتبال، فرهنگ و جامعه ما نیست. ایجاد و شروع تنش‌ها از هواداران سپاهان بود که ما از آنها گله‌مند هستیم. به حدی سنگ و صندلی به تونل ورزشگاه پرتاب شده که ما حتی نمی‌توانستیم در راهروها راه برویم. پرتاب این سنگ‌ها به حدی بود که نیروهای زحمتکش انتظامی نیز مصدوم شدند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟