“بیم ندارم، چون بیمه دارم“، نام کمپین جدیدی است که بیمه معلم در راستای اشاعه فرهنگ بیمه و رشد مخاطبان این امکان رفاهی آغاز کرده است؛ کمپینی که هنوز در آغاز راه خود قرار دارد و تلاش میکند با طرح مفاهیم مرتبط با بیمه نسبت به درونی کردن این نیاز ضروری در لایههای اجتماعی کشور و طبقات مختلف اقدام کند.
پرداختن به مفاهیم مرتبط با بیمه و بهره گیری از این مهم برای افزایش مخاطبان طرحهای مختلف بیمه ای، از جمله موضوعات بسیار مهمی است که در سالهای گذشته کمتر به آن پرداخته شده است؛ موضوعی که اکنون و در کمپین «بیم ندارم، چون بیمه دارم» به یک موضوع محوری تبدیل شده و توسط بیمه معلم اجرایی شده است.
از جمله اهداف مهمی که در این مسیر توسط بیمه معلم مورد تأکید قرار دارد، میتوان به تلاشهای این شرکت برای درونی سازی فرهنگ بیمه در لایههای مختلف اجتماعی و اشاعه فرهنگ مراجعه به بیمه توسط شهروندان ایرانی اشاره کرد؛ شهروندانی که در بسیاری موارد آنچنان که باید و شاید به بیمه احساس نیاز نمیکنند و به همین دلیل در بزنگاهها با مشکلات جدی رو به رو شده و متحمل خسارتهای سنگینی میشوند.
کمپین تبلیغاتی
«بیم ندارم، چون بیمه دارم» را باید رویکرد جدیدی در عرصه تبلیغات مرتبط با بیمه توصیف کرد که تلاش دارد روی دو مفهوم ” بیم” و “بیمه” تمرکز جدی داشته باشد و از این طریق ضمن درگیر کردن مخاطبان با این مفاهیم، اصلیترین کارآیی بیمه که همان افزایش آرامش روحی و روانی شهروندان است را مورد تأکید قرار دهد.
مدیران اجرایی بیمه معلم با درک موضوع مهمی، چون ضرورت تشریح نیاز شهروندان به بیمه با استفاده از واژهها و عبارتهای ساده، اکنون در پی توسعه کمپینی هستند که میتواند جمعیت بیشتری از جامعه را در سطوح و لایههای مختلف اجتماعی با مفهوم بیمه درگیر سازد و در نهایت به افزایش مشتریان شرکتهای بیمه کشور منجر شود.
کمپینی که به آن اشاره شد همچنین تلاش دارد با تأکید بر این نکته مهم که کلمه بیمه از کلمه بیم اخذ شده است، به مخاطبان خود اینگونه القا کند که میان پیوستن آنها به شرکتهای بیمهای و تحت پوشش بیمه قرار دادن اموالشان زیر چتر بیمه با کاهش ترس و نگرانی از آینده اموال و دارایی هایشان ارتباط مستقیمی وجود دارد؛ ارتباطی که اگر محقق شود نه تنها غلبه بر ترس و نگرانیها را به همراه خواهد داشت، بلکه شرایط مناسبی برای افزایش آرامش روحی و روانی آنها ایجاد خواهد کرد.
به بیان بهتر بیمه معلم در کمپین جدید خود تلاش دارد با ملموس سازی مفهوم بیمه نسبت به اقناع مخاطبان خود برای پیوستن به طرحهای مختلف بیمه اقدام کند و اطمینان آنها را در مورد پشتیبانیهای مورد نیاز از اموال و دارایی هایشان در مواقع ضروری کسب کند.
همانطور که اشاره شد، اهدای آرامش و امنیت به شهروندان و تلاش برای ایجاد یک مأمن و تکیه گاه مناسب برای آنها از اصلیترین رسالتهایی است که یک شرکت بیمه باید خود را به آنها متعهد بداند و حالا کمپینی که بیمه معلم با عنوان «بیم ندارم، چون بیمه دارم» ایجاد کرده است، دقیقاً منطبق با این اصل غیر قابل انکار است؛ موضوع مهمی که توجه و پرداختن به آن میتواند به افزایش مخاطبان و مشتریان منجر شود.
البته آنچه مورد اشاره قرار گرفت سبب نشده تا بیمه معلم در پرداختن به این کمپین صرفا به بازی با واژهها اکتفا کند و برای موفقیت هر چه بیشتر در جلب رضایت مشتریان، تشریح مفاهیم مرتبط با کمپین و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت همچون گذشته را نیز در دستور کار خود دارد؛ الزاماتی که در نقش مکمل عمل میکند و به توسعه خدمات و جلب رضایت مخاطبان کمک شایانی خواهد کرد.
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.