با گذشت یک هفته از انتشار ویژه برنامه اینترنتی “کلاسیکو” در پلتفرمهای ویدیویی، میزان تماشاگران این برنامه به بیش از دو میلیون و ۷۲۶ هزار بیننده رسید.
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، با گذشت یک هفته از انتشار برنامه "کلاسیکو"، مجموع تعداد بازدید در سه پلتفرم فیلیمو، نماوا و بازار به رکورد دو میلیون و ۷۲۶ هزار بیننده رسیده است در ۲۴ ساعت اولیه انتشار یک میلیون و ۸۲۰ هزار نفر تماشاگر این برنامه بودند.
"کلاسیکو" یک ویژه برنامه اینترنتی به تهیهکنندگی عادل فردوسی پور است که به مناسبت رقابت حساس دو تیم بارسلونا و رئال مادرید و با اجرای پژمان جمشیدی ساخته شده است.
علی دایی، وریا غفوری، امیرمهدی ژوله و ژابی آلونسو مهمانهای این برنامه بودند که به بحث و تحلیل پیرامون این مسابقه هیجانانگیز پرداختند.