در پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری كه روز يكشنبه 4 اسفند 98 در مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد لوح و تندیس زرین پنجمین همایش ملی کیفیت به مهندس رزاقي مديرعامل شرکت نفت ایرانول اهدا و خانم دكتر قربانی نائینی مدیرکنترل کیفیت و آزمایشگاه ایرانول به نمایندگی از ايشان آن را دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرنول ، تنديس زرين كيفيت براساس ارزيابي هايي كه با حضور كارشناسان و مميزان دبيرخانه پنجمين همايش ملي كيفيت در پالايشگاه روغن سازي ايرانول تهران و واحد كنترل كيفيت و آزمايشگاه داشتند و در راستاي استمرار و ارتقای كيفيت محصولات و خدمات ارائه شده به مشتريان به شركت نفت ايرانول اهدا گرديده است.
گفتنی است؛ پنجمین همایش ملی کیفیت به همراه اجرای پانل های تخصصی و کارگاه های آموزشی با موضوعاتی در راستای اهداف و محورهای همایش با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه برگزار گردید.
مراسم تجلیل از حاضرین و حامیان کیفیت در تولیدات و خدمات کشور، برپایی نمایشگاه جانبی در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی، برگزاری جشنواره معرفی محصولات و خدمات درجه یک بنگاه های اقتصادی در حاشیه همایش از دیگر برنامه های اجرا شده در این همایش بود.