در راستای کاهش ترددهای غیرضروری؛ پاسخگویی شبانه‌روزی مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌پاسارگاد به هم‌وطنان

کد خبر: ۹۶۲۹۸۲
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸ 01 March 2020
|
2974 بازدید
کارشناسان در مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد و همچنین سامانه CRM این بانک، به صورت شبانه‌روزی جهت پاسخگویی به هم‌وطنان و راهنمایی در خصوص سؤالات بانکی آنها آماده هستند.

 

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، جهت جلوگیری از انتشار بیماری کرونا و کاهش رفت و آمدهای غیرضروری به شعبه‌ها، مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890، همچون گذشته در کلیه‌ی ساعات شبانه‌روز آماده‌ی پاسخگویی به سؤالات مشتریان و همچنین راهنمایی در خصوص انجام امور بانکی، بدون نیاز به حضور در شعبه است. همچنین مشتریان می‌توانند از طریق سامانهCRM در سایت بانک‌پاسارگاد به آدرس https://www.bpi.ir/crm، سؤالات خود را ثبت کنند. این سؤالات در اسرع وقت توسط کارشناسان این بانک پاسخ داده ‌خواهد شد.

کلیه‌ی شعبه‌های این بانک نیز جهت پاسخگویی تلفنی به مشتریان آماده هستند. گفتنی است هم‌وطنان از طریق بهره‌مندی از خدمات ارایه شده در بانکداری‌الکترونیک نیز می‌توانند اکثر امور بانکی خود را به‌صورت غیرحضوری انجام دهند و به این ترتیب تا حدامکان از مراجعه به شعبه‌ها خودداری کنند.

 

 
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # قیمت طلا # مهاجران افغان # یارانه # حمله اسرائیل به ایران # خودرو
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما چه کسی در انتخابات آمریکا پیروز خواهد شد؟