انتخاب مسیر آموزش مثل بیل گیتس، توماس ادیسن و برادران رایت

در این مقاله قصد داریم، شما را با آسان­ ترین راه­ های کسب مهارت آشنا کنیم ، پس همراه ما باشید .
کد خبر: ۱۰۵۸۲۹۱
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶ 16 June 2021
|
5053 بازدید

انتخاب مسیر آموزش مثل بیل گیتس، توماس ادیسن و برادران رایت

یک قدم تا رسیدن به هدف

اگر بیل گیتس توانست شما هم می­توانید

تیر آخر یادگیری در منزل

افراد معروف از کجا شروع کردند؟

افراد معروف از این نقطه شروع کردن

راز ناگفته افراد معروف ...

همیشه برای موفقیت و کسب درآمد دو پیش­نیاز مهم وجود داشته است: اول یادگیری مهارت، دوم کسب تجربه!

به­ دست آوردن تجربه کافی در یک حوزه خاص، قطعا مستلزم یادگیری اصولی است.

اما مهارت از کجا به ­­دست می­آید؟ از مدرک دانشگاهی؟ دوره ­های میلیونی؟ جزوه­ های چند صد صفحه ای؟ از معلم خصوصی ریاضی؟ از معلم خصوصی زبان؟

در این مقاله قصد داریم، شما را با آسان­ترین راه­ های کسب مهارت آشنا کنیم.

شانس تبدیل شدن به ستاره، این­ بار برای شما

(این ­بار به شما شانس تبدیل شدن به یک ستاره را می­دهیم)

حتما شما هم تعداد زیادی بازیگر، فوتبالیست و خواننده می­شناسید، که تحصیلات بالا یا مدارک تحصیلی دهان پر کن ندارند، اما همه آن­ها یک ویژگی مشترک دارند! در ادامه درباره 3 فرد معروف که بدون مدارک معتبر، اکنون جز میلیاردرها هستند صحبت می­کنیم.

توماس ادیسون

اگر پیگیر اخبار فیزیک باشید، حتما اطلاع دارید که ادیسون غیر از لامپ، دوربین فیلمبرداری را هم اختراع کرده است. ولی موضوع مهم این است که ادیسون ازمدرسه اخراج شد آن هم به دلیل کند ذهنی!

اما تلاش و باور او به استعدادهای درونیش، او را در مسیر موفقیت قرار داد. ادیسون تمرین کرد، شکست خورد، تجربه کرد، سختی­ های زیادی متحمل شد و در نهایت گنج درونش را یافت.

برادران رایت

جالب است بدانید برادران رایت هم دقیقا سرنوشتی مشابه سرنوشت ادیسون داشتند. اما با اشتیاق به سمت علاقه­ شان پرواز کردند تا جایی که امروز، آن­ها را به عنوان "پدران پرواز" می­شناسیم. کسانی که اولین هواپیما و گلایدر را اختراع کردند

بیل گیتس

بیل گیتس هم مثل سه مخترع قبلی بعد از اخراج شدنش از دانشگاه هاروارد تبدیل به یک میلیاردر شد. اما داستان چه بود؟ او دانشجوی رشته حقوق بود در حالی ­که هیچ علاقه ای به این رشته نداشت و همه تلاشش را کرد تا در زمینه مورد علاقه ­اش یعنی برنامه­ نویسی فعالیت کند. سرانجام او برای این علاقه تا حدی تلاش کرد که توانست روزانه 20 میلیون دلار درآمد داشته باشد.

شانس در خانه ­تان را زده است

بیشتر ما آرزو داریم شرایطمان به طرز معجزه‌آسایی تغییر کند و یک شبه بیل گیتس یا استیو جابز شویم.

اگر بگویم همین حالا به شما این فرصت داده شده، آیا آن را جدی می­گیرد؟

کافیست تصمیم بگیرید به جای نشستن و آرزو کردن تبدیل به آدمی شوید با همان توانایی ­هایی که دوست دارید. دقیقا مانند افراد موفقی که با پرورش استعدادهای درونی خودشان توانایی‌های لازم برای انجام کارهای فوق‌العاده کسب کردند. شما هم می‌توانید به آن آدمی تبدیل بشوید که رویاهایش را زندگی می­کند. 

برای همه شما فرصت مناسب وجود دارد اما به یک شرط !

ما در استاد سلام با افتخار، اعلام می­کنیم که آرزوی آموزش ساده، راحت و ارزان را برای شما محقق کرده­ایم. اما یک شرط داریم! که همین حالا، بهانه­ ها را کنار بگذارید و برای رشد فردی خودتان اقدام کنید.

بهانه ­جوها بشتابید!

اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که برای توجیه تنبلی و کم کردن عذاب وجدانتان هزار جور بهانه می‎تراشید باید بگویم کلاس­ آنلاین ما مخصوص خود شماست.

بهانه اول: مسافت آموزشگاه دور است ! مژده: فاصله شما با استاد سلام به اندازه یک کلیک است

بهانه دوم: هزینه کلاس ­ها زیاد است! مژده: این امکان برای شما وجود دارد تا از آموزش هایی با تعرفه­ های منصفانه و به­صرفه نهایت استفاده را ببرید

بهانه سوم: نحوه آموزش این مدرس را نمی­پسندم!  مژده: شما می­توانید از بین بیش از 40 هزار مدرس، استاد مورد علاقه و پسند خودتان را انتخاب کنید.

بهانه چهارم: دیگر از من گذشته-> ميده: شما با هر سنی می­توانید از آموزش­ های مناسب شرایط خودتان استفاده کنید.

کافیست علایقتان را بشناسید

در هر سطح و وضعیتی که باشید، فرصت آموختن، تجربه کردن، رشد کردن و به درآمد رسیدن برای شما فراهم است. برای شروع می­توانید کلاس ­های آنلاین گیتار، ریاضی و سوارکاری؟؟ را امتحان کنید یا اگر مدت­ هاست مشتاق یادگیری خودآرایی هستید، کلاس­ آموزش مراقبت و زیبایی در استادسلام هم گزینه خوبی برای شماست

راستی! اگر به داستان برادران رایت علاقه­ مند شده­اید، احتمالا کلاس ­های مکانیک و الکترونیک و ساخت گلایدر و هواپیمای مدل هم برایتان هیجان­ انگیز باشد.

این روزها با سواد کسی هست که از دانش خود بتواند به موقع استفاده کند فقط همین.

اول دانشی را بیاموزید و سپس در موقع لازم و به جا از آن استفاده کنید، کسب درآمد کنید و به دیگران بیاموزید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟