چهار باشگاه لیگ برتری تاکنون وارد جریان اعتراضی نسبت به شرایط واگذاری تبلیغات محیطی شده اند اما همچنان صدایی از نمایندگان باشگاهها در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بلند نمی شود!
به گزارش تابناک ورزشی، فلسفه حضور دو مدیرعامل باشگاههای لیگ برتری در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال این است که دو عضو در این جایگاه از حقوق باشگاههای فوتبال که از ارکان مهم فدراسیون و سازمان لیگ محسوب می شوند دفاع کنند اما حالا که یکی از مهمترین مباحث در خصوص دفاع از حقوق باشگاهها مطرح شده صدایی از نمایندگان باشگاهها در این جایگاه مهم شنیده نمی شود.
دلیل این موضوع را باید در نحوه انتخاب نمایندگان باشگاهها ، هیات ها و سایر اعضای هیات رئیسه بررسی کرد. از بین دو نماینده فعلی باشگاهها در هیات رئیسه یک عضو از مدیرعاملی باشگاهی که به دسته اول سقوط کرده برکنار شده و عملا نه فعالیت و ارتباطی با لیگ برتر دارد و نه در جایگاه مدیرعامل می تواند از منافع باشگاهها دفاع کند و گزینه بعدی هم با توجه به سقوط به لیگ دسته اول و البته تجربه اندک و ناچیزی که در این حوزه داشته طبیعتا نه از آشنایی لازم با حق و حقوق باشگاهها برخوردار است و نه در این شرایطی که دچار شده تمرکزی برای گفت و گو با سایر مدیران عامل و اظهار نظر در خصوص چنین موضوع تخصصی دارد.
سوال اینجاست که اعضای مجمع فدراسیون فوتبال نمایندگان خود را چگونه و بر اساس چه مبنایی برای عضویت در هیات رئیسه انتخاب کرده اند که شاهد حضور دو نماینده با سابقه ، مجرب و متخصص از بین مدیران باشگاهها در این دو کرسی تاثیرگذار نیستیم و حالا که چنین مسئله مهمی در خصوص منافع باشگاهها و ماجرای تبلیغاتی محیطی مطرح شده صدایی از دو مدیرعامل حاضر در هیات رئیسه شنیده نمی شود.