"تبلیغات محیطی حق ماست" ترند اول توییتر فارسی شد

کد خبر: ۱۰۸۳۶۳۴
|
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳ 23 October 2021
|
6807 بازدید
|
۱

پس از آن که ۸۸ درصد از مخاطبان یک برنامه رادیویی در نظرسنجی برنامه وقت اضافه رادیو ایران به نفع باشگاه‌ها رای دادند کاربران ایرانی توییتر نیز در حمایت از باشگاه ها تبلیغات محیطی حق ماست را ترند اول توییتر فارسی کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، در پی اقدام مدیرعامل باشگاه استقلال که خواهان حق تبلیغات محیطی این باشگاه شد چند باشگاه ایرانی دیگر نیز دست به کار شدند تا در فصل جدید خودشان تبلیغات را به دست بگیرند. با وجود مخالفت های اولیه سازمان لیگ، باشگاه‌ها در حال پیوستن به طرح پیشنهادی سردار مصطفی آجورلو هستند. در این میان فوتبالدوستان هم اغلب از باشگاه ها حمایت می کنند. شب گذشته در توییتر، تبلیغات محیطی حق ماست، تبدیل به ترند اول توییتر فارسی شد تا این گونه به نظر بیاید که کاربران توییتر فارسی نیز خواهان انتقال این حق از سازمان لیگ به باشگاه ها هستند.

شب گذشته ابتدا ترند تبلیغات محیطی در جمع ۱۰ برند برتر توییتر فارسی قرار گرفت اما در ادامه و در ۲ ساعت منتهی به پایان جمعه شب، تبلیغات محیطی حق ماست با اختلافی فاحش ترند اول توییتر فارسی شد.

استقلال، سپاهان و پیکان سه باشگاهی هستند که به صورت علنی اعلام کرده‌اند می‌خواهند در فصل جدید خودشان تبلیغات محیطی بازی های خانگی را برعهده بگیرند. به نظر می رسد پرسپولیس و تراکتور و برخی باشگاه‌های پرطرفدار دیگر نیز در حال پیوستن به این توافق تازه باشگاه ها هستند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
نکته اول :اون ردیف 9 دقیقا چی میگه؟
نکته دوم : از ترندها معلوم میشه لشگر افسران سایبری خیلی عظیم هستش. خدا رحم کنه به ما با هزینه سرسام آور اینها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟