سارق سابقه دار و زندانی فراری دستگیر شد

کد خبر: ۱۰۸۵۵۲۹
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳ 02 November 2021
|
5873 بازدید

سارق سابقه دار و زندانی فراری در عملیات نیروهای پلیس آگاهی کرمان به دام افتاد.

به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان در این باره گفت: به دنبال افزایش سرقت خودروی پراید در شهر کرمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ یدا... حسن‌پور افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و کشف سرنخ‌هایی، هویت عامل این سرقت ها را که یک زندانی فراری بود، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان این که در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتورسیکلت که سابقه سرقت از شهرستان بردسیر داشت، کشف شد، ادامه داد: متهم در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به شش فقره سرقت خودروی پراید و یک دستگاه موتورسیکلت اعتراف کرد.

این مسئول انتظامی با اشاره به سوابق متهم گفت: او اقدامات مجرمانه اش را از سال ۱۳۹۱ شروع کرده و تاکنون هفت فقره سابقه کیفری در پرونده قضایی اش ثبت شده و پس از مرخصی از زندان در تیر امسال فرار کرده بود که توسط پلیس دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟