آخرین آمار کرونا در ایران تا ۶ فروردین ۱۴۰۱/ بستری بیش از ۱۶۰۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۶ میلیون و ۲۱۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۶۷۲ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۷۵
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ 26 March 2022
|
14665 بازدید
|
۳
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۳ میلیون و 785 هزار و 564 دوز اول و ۵۶ میلیون و 619 هزار و 705 دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۲۵ میلیون و 806 هزار و 373 نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۴۶ میلیون و 211 هزار و 642 دوز واکسن در ایران که 33 هزار و 103 دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هزار و 382 بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، 256 مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و 148 هزار و 789 تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، 54 تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۹ هزار و 971 تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و 850  هزار و 525 تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین 1672 تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۹ میلیون و 113 هزار و 559  آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر 24 شهرستان در وضعیت قرمز، 68 شهرستان در وضعیت نارنجی، 306 شهرستان در وضعیت زرد و 50  شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۵ درصد است.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
معلوم نیست با این همه تراکم جمعیت در نقطه نقطه ایران دو سه هفتهء دیگه چه بلایی قراره سرمون بیاد! ظاهراً مشکل فقط استادیوم مشهد است برای بازی با لبنان.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
این دو ماه را هم آموزش غیر حضوری ادامه داشته باشد تا بچه ها در سلامت باشند. تا مهر تصمیم گیری شود.
!!
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
تابناک لعنتی ! این عکس سیاه ایران رو ، بردار !!
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات