آخرین آمار کرونا در ایران تا ۹ فروردین ۱۴۰۱/ ۴۶ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۶ میلیون و ۷۹۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۷۷ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۱۱۳۸۴
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ 29 March 2022
|
15181 بازدید
|
۷
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۳ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۸۱۸ دوز اول و ۵۶ میلیون و ۸۱۰ هزار و ۵۸ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۲۶ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۶۸۱ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۴۶ میلیون و ۷۹۲ هزار و ۵۵۷ دوز واکسن در ایران که ۱۳۶ هزار و ۸۷۵ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۷۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۳۵۵ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۷۴۶ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۴۶ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۴۰ هزار و ۱۰۹ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۸۶۳ هزار و ۲۹۸ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۱۴۷۷ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۹ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۷۸۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۰۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۵ درصد است.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
با توجه به احتمال ورود گونه های جدید ویروس کرنا کنار گذاشتن پروتکل ها اشتباه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
تعداد کشته‌ها خیلی کم و قابل چشم پوشی است. باید فعالیت مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها از سر گرفته شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
تعداد فوتی ها با توجه به غیرحضوری بودن مدارس و دانشگاه‌هاست باید دید با حضوری شدن وضعیت چگونه خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
و تعداد مبتلایان در حال افزایش است
.ممکن است موج جدیدی در راه باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
تردید دارم ستاد مقابله با کرونا به پویه ( دینامیزم) همه گیری در چهان و کشور وقوف داشته باشد. بنابر این نمی دانم معنی خیزش جاری تعداد مبتلا ها را می فهمد یا خیر. این اصلا به معنی تحمیل محدودیت هیجانی نیست. به معنی تنظیم محدودیت و آزاد سازی معطوف به وقوف به پویه مزبور است. اصلا تردید دارم ستاد کرونا که جای خود دارد ٬ کل مسئولین فرق پویه و ایستایی را در هر تحول و رفتار اجتماعی - اقتصادی بدانند. البته بجز عده قلیلی در وزارت اطلاعات که متاسفانه به شدت سر در اعماق وظایف بخشی خود و یا ... دارند (همچون نهنگ در اعماق تاریک اقیانوس!) برای زیست و مراقبت درست باید چون دلفین بود . نه کوسه ٬ نه نهنگ.

تا بیشتر از این دیر نشده کتاب زیر را که اتفاقا یک ایرانی در تهیه آن 14 سال قبل مشارکت داشته ورق بزنید و قدری مطالعه کنید. اگر چه همه قصه را نمی گوید.
Modeling Infectious Disease In Human And Animals
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
منظور از دلفین بودن چیه؟ منظور از کوسه و نهنگ نبودن یعنی چه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
نهنگ ها بیشتر مایل به ژرف پیمایی هستند و برای رفع نیازهای موردی به قشر ـ مرز بین آب > هوا و زمین )می ایند
کوسه ها بیشتر به فعالیت برای تغذیه و سیر کردن شکم هستند چه در عمق و چه درژرفا

دلفین ها در عین اینکه ژرف پیمای خوبی هستند٬ بیشتر مایل به حضور در قشر هستند و عمده فعالیت های خود را معطوف به تجاربشان در قشر می کنند. بخش اندکی از فعالیتهایشان با هدف سیر کردن شکمشان است و بین .ژرف پیمایی و مرز پیمایی اعتدال مناسب دارند
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات