گوترش، اوضاع مناطق فلسطینی را به جهنم تشبیه کرد

دبيرکل سازمان ملل گفت: فلسطینیان از جهنم و تهدید جانشان رنج می‌برند و جامعه جهانی باید برای تضمین احترام به قوانین بین المللی، با قدرت وارد عمل شود.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۷۳
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲ 04 March 2023
|
2309 بازدید
|
۱

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از تلويزيون الجزيره، دبیرکل سازمان ملل، با تشبیه اوضاع مناطق فلسطینی به جهنم، تاکید کرد فلسطینیان با تهدید جانی روبرو هستند.

آنتونیو گوترش با اين ادعا که راهکار تشکیل دو کشور هیچ جایگزینی ندارد و همه باید این مسئله را درک کنند گفت روشن است که راهکار تشکیل دو کشور به معنای پایان اشغالگری است. قطعنامه‌های سازمان ملل بر این مسئله تاکید دارد. اما جامعه جهانی توانایی اجرای آن را ندارد و این مشکلی در نظام حکمرانی است که در آن زندگی می‌کنیم. این نظام، بازوی اجرایی ندارد و حتی اگر چنین بازویی در شورای امنیت وجود داشته باشد، اراده‌ای برای استفاده و اجرای قانون با توسل به زور، وجود ندارد.

گوترش افزود: فلسطینیان از جهنم و تهدید جانشان رنج می‌برند و جامعه جهانی باید برای تضمین احترام به قوانین بین المللی، با قدرت وارد عمل شود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
ایشان اعتراف می کند که سازمان ملل در برابر رژیم صهیونیستی و حامیانش هیچ قدرتی ندارد. در برابر نسل کشی توسط صهیونیست ها که بمب اتمی هم دارند سازمان ملل و شورای امنیت هیچ کاری نمی کند اما همین شورای امنیت به بهانه اینکه ایران ممکن است در صدد تهیه سالح اتمی باشد سخت ترین تحریم ها را علیه ملت ایران وضع کرد . تحریمهایی که امروز توسط امریکا به عنوان بزرگترین حامی اسراییل ادامه دارد. این دموکراشی و نظم جدید جهانی مورد ادعای غربی هاست.
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟