منشی گری و مسئول دفتری، مدیریت منابع انسانی و اکانت منیجری یا مدیریت امور مشتریان همه اینها موقعیت شغلی هستند که امروزه در هر کسب و کاری و سازمانی مورد نیاز هستند. بنابراین افرادی که در این پوزیشنهای شغلی فعالیت میکنند و یا تصمیم دارند که در این پوزیشنهای شغلی فعالیت کنند نیازمند دانش بالایی در این باره هستند.
پیشنهاد ما به شما استفاده از دوره های آموزشی مجموعه برنادل است. این پلتفرم جامع دورههای آموزشی تخصصی را برای ورود به بازار کار برگزار میکند. همه افراد در هر نقطه از ایران میتوانند از هرجایی و بدون هیچ گونه محدودیتی در این دورههای تخصصی شرکت نمایند.
در ادامه این مطلب قصد داریم به فرایند استخدام منشی و مسئول دفتر که وظایفی مانند انجام کارهای دفتری و اداری و ... را دارند، منابع انسانی که وظایفی مانند مدیریت شرایط کاری هر مجموعه، توجه به نیازهای کارمندان و ... را دارند و همچنین اکانت منیجر که وظیفه مدیریت مشتریان و توجه به نیازهای آنان را دارند، بپردازیم.
پس اگر در این باره سوالاتی دارید و یا به این پوزیشنهای شغلی علاقمند هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
منشی و مسئول دفتر با برعهده گرفتن طیف گستردهای از وظایف اداری و اجرایی بار مسئولیت بالایی دارند. افراد در این پوزیشن شغلی جلسات را با دیگر سازمانها هماهنگ میکنند، پاسخگوی تلفن هستند، از پروندهها و اطلاعات شرکت نگهداری میکنند و … . در نتیجه میتوان گفت که مهارت این افراد برای مدیرانشان از اهمیت زیادی برخوردار است.
در فرایند استخدام منشی سوالات مهمی از آنها پرسیده میشود. چند سوال مهم که در زمان استخدام شغل منشی گری و مسئول دفتر پرسیده میشود به شرح زیر است:
برای اینکه بتوانید در این پوزیشن شغلی استخدام شوید مجموعه برنادل تضمین میدهد که با شرکت در دورههای آموزشی منشی گری و مسئول دفتری و یادگیری امور اداری میتوانید به آسانی در یک مجموعه خوب مشغول به کار شوید. مخاطبان هدف این دوره علاوه بر مسئولین دفاتر شامل کارمندان اداری مدیران داخلی و منشیها نیز هستند.
اکانت منیجر یا مدیریت امور مشتریان پوزیشن شغلی است که امروزه در هر کسب و کاری مورد نیاز است. چرا که این افراد در اصل نیازهای مشتریها را تحلیل کرده و به رفع آنها میپردازند. اگر قصد دارید در این پوزیشن شغلی فعالیت کنید و در مصاحبه قبول شوید باید به این نکته توجه داشته باشید که مهارتهای مورد نیاز این شغل را یاد بگیرید. این مهارتها شامل به روز بودن اطلاعات، ارتباط قوی با مشتریان، ایجاد وفادار سازی مشتری، پشتیبانی از مشتری در چرخه استفاده از خدمات و محصول و … است.
از آنجایی که این پوزیشن شغلی حساس است در فرآیند استخدام از افراد سوالاتی پرسیده میشود. چند مورد از مهمترین این سوالات به شرح زیر است:
مجموعه برنادل برای اینکه علاقمندان به این شغل بتوانند مهارتهای مناسب این شغل را کسب کنند و همچنین سازمانها بتوانند با خیال راحت افراد متخصص در این حوزه را استخدام کنند دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری را از 0 تا 100 برگزار میکند. این دوره برای کارشناسان فروش نیز بسیار مناسب است. در این دوره به افراد تحلیل مشکلات و مدیریت سایر تیمها، آموزش داده میشود تا افراد بتوانند نیازهای مشتری را رفع کنند.
سازمانهایی که بیشتر خواهان این پوزیشن شغلی هستند شامل استارت آپها، آژانسهای تبلیغاتی و بیزینسهای بزرگ دارای مشتریان وی آی پی هستند. همچنین مخاطبان هدف این دوره مدیر اکانت، مدیر پروژه، مدیر مشتری crm، مدیر اجرایی، روابط عمومی و کارشناس پشتیبانی نیز هستند.
واحد منابع انسانی با تمامی امور مربوط به کارکنان یک سازمان یا مجموعه در ارتباط است. همین طیف گسترده وظایف سبب اهمیت این پوزیشن شغلی میشود. افراد علاقمند یا فعال در این موقعیت شغلی باید تمام توان خود را برای هدایت نیروهای انسانی و راهبری آنها استفاده کنند تا بتوانند به افزایش بهرهوری پرسنل و پیشرفت آن مجموعه کمک نمایند. از این رو برای سازمانها و مجموعهها استخدام منابع انسانی که مهارتهای بالایی داشته باشد اهمیت زیادی دارد.
در فرایند استخدام این پوزیشن شغلی از متقاضیان سوالاتی میشود. چند مورد از سوالات مهم به شرح زیر است:
دوره آموزش مدیریت منابع انسانی برنادل توسط افراد فعال و متخصص در این زمینه آموزش داده میشود. بنابراین با ثبت نام و شرکت در این دوره میتوانید ۰ تا ۱۰۰ مهارتهای مورد نیاز برای فعالیت در از پوزیشن شغلی را یاد بگیرید.
مهارتهای لازم برای فعالیت در این شغل بهینه سازی فرایند استخدام و جذب، آموزش و توسعه نیروی انسانی، ارزیابی و بررسی عملکرد کارکنان، ایجاد رفاه برای کارکنان و سایر موارد مربوط است. همچنین مخاطبان هدف این دوره مدیران بخشهای مختلف سازمانها، تمام افراد مشغول در سازمانها، افراد علاقمند به این موقعیت شغلی، شاغلان مبتدی در این موقعیت شغلی و فارغ التحصیلان مرتبط با این پوزیشن شغلی هستند.
در این مقاله به فرایند استخدام افراد در موقعیتهای شغلی منشی گری و مسئول دفتری، اکانت منیجری یا همان مدیریت ارتباط با مشتری و منابع انسانی پرداختیم و دورههای آموزشی مرتبط با این موقعیت شغلیها را که مجموعه برنادل ارائه داده است شرح دادیم.
نکته حائز اهمیت و ویژگی کلی در مورد این دورهها این است که تمامی این دورهها دارای آپدیت دورهای رایگان بوده و مدرک معتبر از فنی حرفهای به کاربران ارائه میشود. همچنین این دورهها محدود به زمان و مکان خاصی نمیشود و در بستر اسپات پلیر برگزار میشود که کاربران میتوانند در هر زمانی که تمایل داشتن و در هر مکانی این دورهها را تماشا کنند.
پرداخت اقساطی این دورهها نیز از مزیتهای بسیار خوب برنادل است که آموزش را برای کاربران راحتتر میکند و در آخر باید بگوییم که تمامی سرفصلهای این دورهها مطابق با آخرین نیازهای بازار کار است و همچنین این دورهها دارای ضمانت پیدا کردن شغل در شرکتها و سازمانهای معتبر هستند.