به گزارش تابناک، سعید چلندری در گفتوگو با ایلنا درباره صفهای طولانی دریافت ارز مسافرتی در فرودگاه امام و اقدامات انجام شده برای کمک به باجههای بانکی مستقر در فرودگاه اظهار داشت: باید توجه داشت این ازدحام برای دریافت ارز مسافرتی و ایجاد صف طولانی فقط یک بار رخ داد و یک تصویر و فیلم در روزهای اخیر منتشر میشود که دلیل آن هم قطعی سامانه بود.
وی ادامه داد: در روزهای اخیر تنها یک بار سامانه بانک ملی برای ارایه ارز مسافرتی برای حدود 5 ساعت قطع شد که با همکاری فرودگاه، بانک ملی توانست دلار مسافرتی را به صورت دستی به مسافران پرداخت کند.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاه امام گفت: پس از آن در راستای افزایش سرعت عمل، 6 دستگاه خودپرداز به دستگاههای خودپرداز موجود اضافه و در بخشهای مختلف تعبیه شد تا مسافران برای استفاده از خودپردازهای ارزی معطل نمانند.
چلندری افزود: برنامهریزی شده است که اگر چناچه سامانه دوباره قطع شد به سرعت ارز مورد نیاز مسافران به صورت دستی پرداخت شود و همچنین نیروی کار در باجه بانکی در فرودگاه افزایش یافت تا مشکلی از نظر زمانی برای مسافران پیش نیاید و بتوانند طبق زمانبندی به پرواز برسند.
وی گفت: همانطور که گفته شد تنها یک بار صف طولانی برای دریافت ارز مسافرتی ایجاد شد و در حال حاضر دریافت ارز در فرودگاه صف ندارد.