کهگیلویه و بویراحمد فردا تعطیل شد

کهگیلویه و بویراحمد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به افزایش دمای هوا و به استناد مصوبه شورای امنیت ملی کشور ادارات و دستگاه‌های استان فردا پنج‌شنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۳ تعطیل هستند.
کد خبر: ۱۲۴۸۴۹۷
|
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹ 17 July 2024
|
2339 بازدید
|
۱

کهگیلویه و بویراحمد فردا تعطیل شد

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ کهگیلویه و بویراحمد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به افزایش دمای هوا و به استناد مصوبه شورای امنیت ملی کشور ادارات و دستگاه‌های استان فردا پنج‌شنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۳ تعطیل هستند.

مرادعلی پیوند روز چهارشنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران گفت: به استناد مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور و مدیریت مصرف انرژی با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم بر کشور، افزایش دما و حفظ پایداری شبکه برق، تمامی سازمان‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به استثناء مراکز خدمات‌رسان، درمانی و نظامی روز پنجشنبه مورخ ۲۸ تیرماه ۱۴۰۳ تعطیل هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: ساعت کاری امروز چهارشنبه ۲۷ تیر ماه در تمام استان ۱۲ خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
آیا بررسی می شود که تعطیلی ادارات در کاهش مصرف برق اثر دارد. بسیاری از خانواده های کارمندان به صورت زوجی کارمند هستند و وقتی خانه نیستند کولر خانه شان خاموش است. راه حل این است که سیستم‌های خنک کننده ادارات بهسازی و کم مصرف شود و فضای اداری کاهش یابد.
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # اربعین # مسعود پزشکیان