اطلاعیه جدید سپاه از نحوه شهادت «اسماعیل هنیه»/ شلیک پرتابه کوتاه برد با سر جنگی ۷ کیلوگرمی

با توجه به تحقیقات و بررسی‌های بعمل آمده، این عملیات تروریستی با شلیک پرتابه کوتاه برد با سر جنگی حدود ۷ کیلوگرمی، همراه با انفجار شدید، از خارج محدوده استقراری اقامت میهمانان صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۲۵۱۵۸۳
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱ 03 August 2024
|
69259 بازدید
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن "اسماعیل هنیه" اطلاعیه شماره ۳ را صادر کرد.
 
جزئیات جدید از نحوه شهادت «اسماعیل هنیه»/ شلیک پرتابه کوتاه برد با سر جنگی ۷ کیلوگرمی
 
به گزارش تابناک، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۳ درباره جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن "اسماعیل هنیه" اعلام کرد: بدنبال اقدام تروریستی رژیم جنایتکارانه صهیونیستی که منجر به به شهادت شهید والامقام دکتر اسماعیل هنیه رئیس مجاهد و شجاع دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و همراه ایشان گردید، باطلاع عموم ملت ایران می‌رساند؛
 
۱. این اقدام با طراحی و اجرای رژیم صهیونیستی و حمایت دولت جنایتکار آمریکا انجام شده است.
 
۲. با توجه به تحقیقات و بررسی‌های بعمل آمده، این عملیات تروریستی با شلیک پرتابه کوتاه برد با سر جنگی حدود ۷ کیلوگرمی، همراه با انفجار شدید، از خارج محدوده استقراری اقامت میهمانان صورت گرفته است.
 
در پایان تاکید می‌شود؛ خونخواهی "شهید اسماعیل هنیه" قطعی و رژیم ماجراجو و تروریست صهیونی پاسخ این جنایت را که "مجازات سخت " است را در زمان، مکان و کیفیت مقتضی، قاطعانه دریافت خواهد کرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟