تغییر لباس فرم مدارس در چه صورتی تخلف است؟

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خرید لباس دانش‌آموزان تا پایان شهریورماه ادامه دارد گفت: انجمن اولیا و مربیان هر مدرسه با تولیدی قرارداد را امضا می‌کند و مدرسه حق انعقاد قرارداد ندارد.
کد خبر: ۱۲۵۱۹۲۳
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳ 05 August 2024
|
1860 بازدید
|
۳
تغییر لباس فرم مدارس در چه صورتی تخلف است؟

به گزارش تابناک؛ عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص شیوه تغییر فرم مدارس اظهار کرد: تغییر لباس فرم دانش‌آموزان منوط به تایید نظر انجمن اولیا و اداره آموزش و پرورش است و در غیر این صورت تغییر فرم لباس، تخلف است.

وی افزود: البته تغییر فرم لباس مدارس برای دانش‌آموزان ورودی جدید در پایه‌های اول، هفتم و دهم الزامی است و باید لباس فرم مانند دیگر دانش‌آموزان داشته باشند.

حبیبی گفت: واحد تولیدی و نرخ‌نامه توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت تعیین می‌شود و اداره‌کل تعزیرات حکومتی بر نرخ‌نامه نظارت می‌کند. باید توجه داشت که انجمن اولیا و مربیان هر مدرسه با تولیدی قرارداد را امضا می‌کند و مدرسه حق انعقاد قرارداد ندارد.

وی با بیان اینکه خرید لباس دانش‌آموزان از تیرماه آغاز شده است و تا پایان شهریورماه ادامه دارد، عنوان کرد: محدودیتی بابت رنگ لباس فرم دانش‌آموزان وجود ندارد هر چند ملاحظاتی در خصوص فرم لباس در نظر گرفته می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
متاسفانه برخی مدیران مدارس با لباس فروشها قرارداد میبندند و لباس با رنگ یا مدل خاص معرفی میکنند که فقط آن لباس فروشی دارد و با هر قیمت و کیفیتی والدین باید خرید کنند. ( چون جایی دیگه این مدل را ندارد) هیچ برخوردی هم با این مدیران متخلف نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
چرا برای هر گروه مثلا پایه اول و دوم یک رنگ پایه سوم و چپهارم یک رنگ و .... تعیین نمیشه تا هر کی از هر جایی خواست لباس فرم را براحتی تهیه کنه و زد و بند بین مدیران و برخی تولید کنند ها نشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
آقا این لباس فرم ها نه کیفیت دارند و نه جنس خوب دارند و نه رنگ خوب دارند و نه سایز خوب دارند
مدرسه چیه لباس فرم چیه
دانش آموز باید هرچه دوست دارد بپوشد نه اینکه به زور لباسی که نه دلش می خواهد و نه دوست دارد بپوشد بچه باید بچگی کند و شاد باشد
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...