سوابق و افتخارات روبرتو پیاتزا سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران

روبرتو پیازا متولد ۲۹ ژانویه ۱۹۶۸ (۵۶ ساله) در ایتالیاست و از سال ۱۹۹۰ وارد دنیای مربیگری شد و کار خود را با کمک مربیگری در تیم پارما شروع کرد. این مربی از سال ۲۰۰۹ وارد سمت سرمربیگری شد.
کد خبر: ۱۲۵۷۴۴۷
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹ 03 September 2024
|
12133 بازدید
|
۳

به گزارش تابناک، وی رتبه دوازدهم را در بین مربیان جهان دارد و سابقه مربیگری تیم‌های ملی هلند (۲۰۱۹-۲۰۲۴) و قطر (۲۰۱۶) و کمک مربی تیم ملی روسیه (۲۰۰۹-۲۰۱۰) را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است. پیاتزا در باشگاه‌های میلانو ایتالیا، اسکرا بلخاتوف لهستان، مودنا ایتالیا، المپیاکوس یونان، یابرشکی ویگل لهستان و … به عنوان سرمربی حضور داشته است.

سوابق و افتخارات روبرتو پیاتزا سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران

از جمله افتخارات دوران مربیگری او می‌توان به این موارد اشاره کرد:
فصل ۲۰۱۲ – ۲۰۱۳ نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا با تیم بره بانکا ایتالیا (بازیکنانی همچون اروین انگاپت، نیکولا گربیچ، آندرا آناستازی و … سابقه بازی برای این تیم را دارند)
فصل ۲۰۱۰ – ۲۰۱۱ قهرمان کاپ اروپا با تیم سیسلی ترویسو ایتالیا (بازیکنانی همچون آندرا آناستازی، نیکولا گربیچ و … سابقه بازی برای این تیم را دارند.)
فصل ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ قهرمان چلنج کاپ اروپا با تیم میلانو ایتالیا (بازیکنانی همچون میلاد عبادی‌پور، جان پاتری، یوکی ایشیکاوا و … سابقه بازی برای این تیم را دارند.)
فصل ۲۰۱۵ – ۲۰۱۶ قهرمان جام حذفی یونان با تیم المپیاکوس یونان (بازیکنانی همچون لورزنو برناردی، تینه ارونات، دراگان تراویسا و … سابقه بازی برای این تیم را دارند.)
فصل ۲۰۱۶ – ۲۰۱۹ قهرمان سوپرکاپ ایتالیا با تیم مودنا (بازیکنان همچون آندرا آناستازی، لورزنو برناردی، ایوان زایتسف، دراگان تراویسا و … سابقه بازی برای این تیم را دارند.)
فصل ۲۰۱۷ -۲۰۱۸ قهرمان سوپرکاپ لهستان با تیم اسکرا بلخاتوف (بازیکنانی همچون امین اسماعیل‌نژاد، میلاد عبادی‌پور، ماریوس ولازلی، کارلوس کلوس و … سابقه بازی برای این تیم را دارند.)
فصل ۲۰۱۷ – ۲۰۱۸ قهرمان لیگ برتر لهستان با تیم اسکرا بخاتوف
فصل ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹ قهرمان سوپرکاپ لهستان با تیم اسکرا بلخاتوف

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
همچی تاپ هم نیست افتخاراتش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
چه فرقی میکنه کی مربی تیم ایران باشه .
وسط مسابقات از مربیگری کنار گذاشته میشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
الان زوده در موردش نظر بديم
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...