رئیس سازمان لیگ والیبال رفتنی شد؟

با توجه به شرایط نابسامان لیگ برتر والیبال ایران، به نظر می رسد در آینده‌ای نه چندان دور تغییرات جدی در مدیریت سازمان لیگ والیبال رخ دهد.
کد خبر: ۱۲۶۵۵۰۰
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲ 14 October 2024
|
544 بازدید

رئیس سازمان لیگ والیبال رفتنی شد؟

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، ۲۶ اسفند سال گذشته بود که میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال شد. او که در دوره محمدرضا داورزنی، دبیر این فدراسیون بود در شرایطی ریاست فدراسیون والیبال را بر عهده گرفت که این فدراسیون با چالش‌های مختلفی روبرو بود؛ چالش‌هایی که مهمترین آن انتخاب کادرفنی تیم ملی بود.

تقوی ابتدا یک سرمربی نسبتا مطرح را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرد. پیاتزا که از مربیان شناخته شده والیبال دنیا محسوب می‌شود کار سختی در تیم ملی والیبال ایران خواهد داشت؛ به خصوص اینکه او باید بخشی از بازیکنانش را از لیگ برتر انتخاب کند.

لیگ برتر والیبال قابل قیاس با سطح فنی این رشته نیست و محسن ترابی به عنوان رئیس این سازمان نتوانسته لیگ را سمت حرفه‌ای شدن پیش ببرد. نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه برخی گاف‌ها مثل تغییر برنامه نیم فصل نخست لیگ در این مدت رخ داده است.

در این میان ترابی که در واقع داور است و همچنان سودای قضاوت در سر دارد و قطعا همین دوگانگی روی عملکرد او تاثیر منفی می‌گذارد.

کوچکترین تغییرات مثبتی در لیگ مثل درج نام بازیکنان روی پیراهن، چگونگی نامگذاری تیم‌ها و انتخاب بازیکن برتر هر بازی به یک رویا تبدیل شده است. سازمان لیگ به جای این تغییرات، در هر هفته از لیگ تعدادی ناظر روانه استان‌ها می‌کند و مشخص نیست این ناظران چه خروجی مثبتی برای لیگ داشتند.

تقوی برای ریاست سازمان لیگ با چند نفر مذاکراتی انجام داده بود که البته این مذاکرات سرانجام مثبتی نداشت. با این حال احتمال کنار رفتن ترابی از سازمان لیگ همچنان وجود دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟