جزئیاتی از حادثه تلخ خانواده عبدولی؛ چشمی که به شدت آسیب دید

قهرمان وزن ۷۷ کیلوگرم جوانان جهان که باید به اردوی بعدی تیم ملی فرنگی برای شرکت در مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال اضافه می‌شد، اکنون بدون آنکه نقشی در اتفاق رخ داده، داشته باشد، در بیمارستان بستری است.
کد خبر: ۱۲۵۹۵۳۷
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳ 14 September 2024
|
7938 بازدید
|
۷

جزئیاتی از حادثه تلخ خانواده عبدولی؛ چشمی که به شدت آسیب دید

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا عبدولی کشتی‌گیر بسیار آرام و بی‌حاشیه‌ای است، شاید آرام‌ترین عضو خاندان عبدولی‌ها. سال گذشته وقتی در مسابقات قهرمانی آسیا انتظار حمید باوفا را برآورده نکرد، از سوی سرمربی تیم ملی جوانان فرنگی و البته با هماهنگی برادرش سعید عبدولی که عنوان‌دار المپیک و قهرمان جهان است، مورد تنبیه قرار گرفته و مدتی به اردو راه داده نشد.

همان مقطع بود که سعید عبدولی هم طی مصاحبه‌ای عنوان کرد که از علیرضا ناراحت است، کشتی‌گیری که می‌تواند در دنیای کشتی نابغه شده و حتی از او هم بسیار بالاتر رفته و مدال‌های بیشتر و باکیفیت‌تری بگیرد، بیشتر تایمش را مقابل کامپیوتر و با گِیم سپری می‌کند.

 

سعید گفته بود که زندگی قهرمانی یعنی اینکه شب زود بخوابی و همه تمرکزت روی تمرین و کشتی باشد و بعد از این تنبیه، علیرضا در فاصله کوتاه بعد از ناکامی در قهرمانی جوانان آسیا، سال گذشته در اردن قهرمان جوانان جهان شد.

او امسال و چند روز قبل هم طلای سال گذشته‌اش را در پونته‌ودرای اسپانیا تکرار کرد آن هم در وزن ۷۷ کیلوگرم که چند سالی است با افت محمدعلی گرایی، نتوانستیم در این وزن المپیکی بزرگسالان نتیجه خوبی بگیریم.

تکرار قهرمانی علیرضا در جوانان جهان، این نوید را می‌داد که او در سال ۲۰۲۵ یکی از مدعیان اصلی دوبنده تیم ملی بزرگسالان در وزن ۷۷ کیلوگرم باشد. کشتی‌گیری که مربیانش همه از اخلاق خوب او و بدون حاشیه بودنش تعریف می‌کنند.

با این اوصاف، علیرضا که بعد از بازگشت از اسپانیا، قرار بود چند روز در شهر خودش استراحت کرده و از دور جدید تمرینات تیم ملی، به اردوی شاگردان حسن رنگرز اضافه شود تا در وزن ۷۷ کیلوگرم به مسابقات زیر ۲۳ سال جهان برود، شب گذشته درحالیکه موضوعی خانوادگی پیش آمده بود همراه برادرش در جمعی، بدون آنکه نقشی در دعوا داشته باشد مورد حمله قرار گرفته و مورد اصابت بیل قرار گرفته، برخی می‌گویند آسیبی که به چشمش وارد شده نیز با چاقو بوده است.

مسئله اینجاست که او هرگز دعوایی نبوده و در این درگیری هم هیچ نقشی نداشته اما مورد سوءقصد قرار گرفته و جدای از آسیبی که به صورتش وارد شده، مسئله اصلی چشم اوست که بعد از مراجعه به بیمارستان اهواز، گفته شد خیلی سریع خودش را به تهران برساند و اینجا مورد مداوا قرار بگیرد.

او امروز چشمش را جراحی می‎‌کند و باید دعا کرد که بینایی‌اش را از دست ندهد. کشتی‌گیر بدون حاشیه و آرامی که باید چهار روز دیگر در اردوی تیم ملی برای مسابقات جهانی امیدها حاضر می‌شد حالا درگیر درمان چشمی است که برای آینده دوره قهرمانی‌اش شدیدا به بهبودی کامل آن نیاز دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
انشالله خدا شفای عاجل عطا نماید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
متاسفانه بعضی از ورزشکاران ما فرهنگ پهلوانی ندارن و لات بازی را با ورزش اشتباه میگیره همانند نوازنده ایی که هنر را با مطربی اشتباه میگیره! به هر صورت ارزوی سلامتی برای این جوان داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
خدا شفا بدهد. آخه کشتی گیری که 4 روز دیگه باید در اردوی تیم ملی باشه وسط دعوا چه کار داشته؟؟ در دنیای ورزش حرفه ای باید علاوه بر آمادگی جسمی و تمرینات و تلاش زیاد باید هوش و دید حرفه ای هم داشته باشی. این جوانان از نظر حرفه ای و روان شناسی هم باید تحت مراقبت و آموزش قرار بگیرند. تا هم خوشان و هم سرمایه کشور تلف نشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
امنیت داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
این چیزها تا حد زیادی انتخابی است. طرف مجبور نیست در دعوا شرکت کند. مثل روح الله داداشی که با یک مشت لات ۱۷-۱۸ ساله درگیر شد. و جونش را در این راه گذاشت در حالی که می تونست خیلی راحت ماشینش را برونه و محل را ترک کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
ان شاءالله خدا بهش سلامتی بده
لطفا هر شخصی که این مطلب رو میخونه برای شفای این پهلوان جوان کشورمون یکبار فقط سوره مبارکه حمد را بهمراه ذکر صلوات بر محمد و آل محمد برای شفای ایشان بفرستد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
بی فرهنگی موج میزنه .
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟