نوش داروی استقلال با سهراب؛ از ۶ به ۸ پس از خداحافظی با نکونام

استقلال در هفتمین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دومین پیروزی خود دست یافت و با ۸ امتیاز به رتبه هشتم رسید.
کد خبر: ۱۲۶۳۸۹۵
|
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵ 05 October 2024
|
2670 بازدید
|
۱

نوش داروی استقلال با سهراب؛ از ۶ به ۸ پس از خداحافظی با نکونام

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم هوادار تهران و استقلال در آخرین دیدار از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰ روز شنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که استقلال با هدایت سهراب بختیاری‌زاده توانست میزبان خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

رافائل سیلوا (۱۷) و میثم تهی‌دست (۱+۴۵ - گل به خودی) گل‌های استقلال را وارد دروازه هوادار کردند که هدایت آن را مهدی رحمتی، بازیکن سابق استقلالی‌ها بر عهده دارد. تک گل هوادار هم توسط مهدی گودرزی (۵+۹۰ - پنالتی) به ثمر رسید.

ترکیب هوادار: حسین اکبرمنادی، عرفان معصومی، صائب محبی، میثم تهیدست، مرتضی منصوری، مصطفی احمدی، حسین مهربان، میلاد خدایی، داریوش شجاعیان، پیمان رنجبری و مهدی گودرزی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، مهرداد محمدی، رامین رضاییان، گوستاوو بلانکو، گائل کاکوتا، دیدیه اندونگ، ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا و جلال‌الدین ماشاریپوف.

داور: سیدرضا مهدوی

استقلال که پس از شروع نه چندان مطلوب با جواد نکونام در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر و دو شکست پیاپی مقابل پرسپولیس در لیگ برتر و السد قطر در لیگ نخبگان آسیا، دچار تغییر و تحولات فنی شد و باشگاه استقلال با استعفای سرمربی خود موافقت کرد، مقابل هوادار با هدایت سهراب بختیاری‌زاده وارد میدان شد و خیلی زود هم به گل رسید.

رافائل سیلوا در دقیقه ۱۷ و روی ارسال جلال‌الدین ماشاریپوف از نقطه کرنر، توانست برای استقلال گلزنی کند. استقلال که با هدایت سهراب بختیاری‌زاده برای پیروزی تشنه‌تر به نظر می‌رسید در لحظات پایانی نیمه نخست نیز روی اشتباه مدافعان هوادار صاحب موقعیت گلزنی شد که مهرداد محمدی در دقیقه ۱+۴۵ توپ را از بالای سر دروازه‌بان هوادار به درون دروازه فرستاد که باتوجه به اثر گذاری میثم تهیدست، مدافع هوادار گل دوم استقلال به نوعی گل به خودی ثبت شد.

هوادار پیش از دریافت گل دوم از استقلال یک موقعیت عالی داشت که حسین مهربان در دقیقه ۴۳ موقعیت تک به تک با سیدحسین حسینی را از دست داد و تلاش او برای دریبل دروازه‌بان استقلال ناموفق بود و دروازه‌بان حریف موفق عمل کرد. با این حال در لحظات پایانی بازی و در دقیقه ۵+۹۰ هوادار صاحب یک ضربه پنالتی شد که مهدی گودرزی پشت این ضربه ایستاد و اختلاف را به حداقل رساند اما این گل مانع از اولین پیروزی استقلال با سهراب بختیاری‌زاده و دومین پیروزی فصل این تیم نشد.

با این نتیجه استقلال پس از خداحافظی با جواد نکونام، شماره ۶ سابق خود که روی نیمکت این تیم قرار داشت با ۲ پیروزی و ۲ تساوی و ۲ شکست ۸ امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبای خود در جدول، در رتبه هشتم جدول ایستاد.

پیش از این دیدار نیز سپاهان با برتری یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان ۱۶ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس ۱۴ امتیازی صدرنشین جدول رده‌بندی شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
غلامرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
چه تیتر معناداری. خدا رو شکر روی خوش فوتبال به استقلال رو هم دیدیم. مدیرای باشگاه از اول فصل نباید با نکونام ادامه میدادن
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟