ترامپ: مهاجران «ژن‌های بد» وارد جامعه آمریکا می‌کنند

نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مدعی شد که مهاجران غیرقانونی دارای «ژن‌های بد» هستند و ورود آنها به آمریکا باید ممنوع شود.
کد خبر: ۱۲۶۴۳۶۶
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰ 08 October 2024
|
841 بازدید
|
۳

ترامپ: مهاجران «ژن‌های بد» وارد جامعه آمریکا می‌کنند

به گزارش تابناک به نقل از مهر، به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور بار دیگر با انتقاد از سیاست مهاجرتی دولت کنونی مدعی شد که مهاجرام غیرقانونی «ژن‌های بد» را وارد جامعه آمریکا می‌کنند.

وی با ادعای اینکه مهاجران به علت «داشتن ژنهای بد» مرتکب قتل در آمریکا می‌شوند مدعی شد که هم‌اکنون جامعه آمریکا به علت سیاست‌های مهاجرتی غلط، پُر از ژنهای بد است.

این تازه‌ترین اظهارات ترامپ درباره این ادعای اوست که مهاجران در حال تغییر ساختار ژنتیکی کشور هستند. پارسال نیز ترامپ مدعی شد که مهاجران غیرقانونی «خون کشور ما را مسموم می‌کنند.

اواخر مرادماه نیز «جی‌دی ونس» معاون انتخاباتی دونالد ترامپ در گفت‌وگو با شبکه «ای‌بی‌سی‌نیوز» با انتقاد از سیاست‌های مهاجرتی دولت جو بایدن و کامالا هریس اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات اخراج مهاجران غیرقانونی از آمریکا را با اخراج یک میلیون نفر آغاز خواهند کرد.

وی دراین‌باره گفت: شما باید با آنچه دست‌یافتنی است شروع کنید؛ فکر می‌کنم اگر روند اخراج را با شمار زیادی از جنایت‌کاران خشن شروع کنید و اینکه شرایط استخدام نیروی کار غیرقانونی را سخت‌تر کیند که موجب کاهش دست‌مزدها در آمریکا شده، تصورم این است قسمت زیادی از مسیر حل مسئله مهاجران غیرقانونی را طی کرده‌اید.

معاون انتخاباتی ترامپ در ادامه افزود: خیلی جالب است که مردم روی این مسئله تمرکز دارند، اما چطور می‌توان ۱۸ میلیون مهاجر را اخراج کرد؟ با یک میلیون شروع کنیم؛ و این چیزی است که کامالا هریس در آن شکست خورده و ما می‌توانیم از همین جا آغاز کنیم.»

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
اول از خودت شروع کن ! مو هویج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
کاملا باهاش موافقم باید تو ایران هم اجراشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
والله درست میگه. وقتی که پدر بزرگ و مادر بزرگ او از آلمان به آمریکا مهاجرت کردند یکی از بدترین ژنها را وارد کردند ""ژن نژاد پرستی، ژن خود بزرگ بینی، ژن مبتکر انواع کلاهبرداری" .
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟