استقلال با پدر طارمی وارد مذاکره شد

بحث انتخاب جایگزین جواد نکونام در استقلال بسیار داغ است و مدیران باشگاه در پی گزینش بهترین گزینه برای این منظور هستند. پرسش های زیادی در ذهن طرفداران استقلال وجود دارد که هلدینگ هنوز پاسخ روشنی برای آن ها ندارد اما حالا یک تصمیم غافلگیرکننده در راه خواهد بود. یک گزینه عجیب و باورنکردنی به درب های ورودی استقلال نزدیک شده است. باشگاه استقلال رفته رفته به روزهای سرنوشت ساز انتخاب سرمربی جدید نزدیک می شود. کادر مدیریتی باشگاه در این مدت اخیر، گزینه های بسیاری را برای این منظور در نظر گرفتند تا اینکه به یک مورد جذاب و عجیب رسیدند.
کد خبر: ۱۲۶۵۲۷۹
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲ 13 October 2024
|
31863 بازدید
|
۳

استقلال با پدر طارمی وارد مذاکره شد

یکی از افرادی که در گذشته در باشگاه استقلال مسئولیت داشت با اتحاد با برخی منتقدان کنونی مدیران استقلال در تلاش است، سرمربی پیشین پرسپولیس را به عنوان گزینه پیشنهادی خود به مدیران استقلال تحمیل کند.

بررسی شرایط موجود نشان می‌دهد جریان دلالی در فوتبال ایران این روز‌ها تمام عزم خود را برای تخریب مذاکرات هیئت مدیره استقلال با گزینه‌های کارنامه‌دار جزم کرده تا به این شکل شانس گزینه‌های مدنظر خود را افزایش دهد.

حضور برانکو روی نیمکت استقلال می تواند بازخوردهای متعددی را از سوی اهالی فوتبال ایران به همراه داشته باشد. سرمربی کروات همراه با پرسپولیس با افتخارات بسیاری دست پیدا کرد و از محبوبیت و احترامی بالایی را نزد پرسپولیسی ها برخوردار است.

برانکو ایوانکوویچ به عنوان دستیار «میراسلاوبلاژویچ » در سال ۱۹۹۸ انتخاب شد و در جام جهانی فرانسه با تیم ملی کرواسی شگفتی خلق کرد. یک ماه پیش از آغاز جام جهانی ۱۹۹۸ اولین تقابل برانکو با فوتبال ایران رخ داد و بازی دوستانه تیم ملی ایران با کرواسی روی داد که این بازی با دو گل به سود کرواسی به اتمام رسید.

برانکو ایوانکوویچ بعد از پایان جام جهانی هدایت تیم «هانوفر» آلمان را بر عهده گرفت و بعد از توافق ایران با «بلاژویچ» برای هدایت تیم ملی ایران، بار دیگر برانکو به عنوان دستیار در کنار بلاژویچ قرار گرفت، بعد از راه نیافتن تیم ایران به جام جهانی ۲۰۰۲ فدراسیون فوتبال با برانکو وارد گفت‌ و گو شد و او بعنوان سرمربی انتخاب شد.

برانکو بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ از تیم ملی جدا شد و فعالیت خود را در تیم های باشگاهی در کشورش و کشورهای عربی ادامه داد و مدتی نیز بعنوان سرمربی کرواسی بود که درنهایت در سال ۹۴ به تیم پرسپولیس تهران آمد.

برانکو ایوانکوویچ سال ۱۳۹۴ به پرسپولیس پیوست و چهلمین سرمربی تاریخ پرسپولیس، پنجمین کروات و چهاردهمین مرد خارجی نیمکت پرسپولیس بود. اولین سرمربی کروات پرسپولیس استانکو پوکله پوویچ، دومین سرمربی کروات سرخپوشان ایوان مت کوویچ، سومین مربی کروات تاریخ پرسپولیس وینکو بگوویچ و چهارمین مربی کروات پرسپولیس تا پیش از برانکو، زلاتکو کرانچار بوده است. مرد کروات برای اولین بار در هفته بیست و ششم لیگ چهاردهم روی نیمکت پرسپولیس نشست و در آزادی به سپاهان باخت. او تا پایان لیگ هجدهم روی نیمکت پرسپولیس نشست و توانست در ۱۷۵ بازی (همه رقابت‌ها) صاحب ۳ قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و ۳ قهرمانی سوپرکاپ شد.

بعد از حضور برانکو به پرسپولیس رگه های بهبود در پرسپولیس پیدا شد و او از پرسپولیس تیمی با اقتدار ساخت و پرسپولیس را بعد از ۹ سال قهرمان لیگ برتر کرد. اگرچه قهرمان شدن پرسپولیس را به تنهایی هم می توان یک طلسم شکنی دانست اما برانکو به همین بسنده نکرد و این قهرمانی را با بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ برتر همراه کرد.پرسپولیس با حضور برانکو توانست بعد از ۴۰ سال پرگل ترین برد در دربی را بدست بیاورد و رکورد دربی توسط سرمربی کروات شکسته شد.

طلسم شکنی ها بعد از لیگ برتر به آسیا کشیده شد. پرسپولیس برای اولین بار حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را تجربه کرد.

او در زمان هدایت پرسپولیس، در رشد و شکوفایی بازیکنانی نظیر مهدی طارمی، تاثیر شگرفی داشت. نفراتی مثل طارمی جوان با هدایت و رهبری برانکو استعدادهای خود را به همگان نشان دادند و مسیر خوبی را در پیش گرفتند. ستاره باشگاه اینترمیلان همواره از نقش پدری برانکو در پیشرفت خود سخن به میان آورده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۳
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
برانکو در هیچ تیمی بجز تیم مورد حمایت وزارت ورزش موفق نبوده و بنابراین اطمینان دارم که ایشان مربی خوبی نیست! کافی به نتایج خفت بار ایشان با تیمهای عمان، چین و ... نگاهی بیاندازید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
یک زمانی می گفتند برانکو پدر فرشاد احمد زادست!حالا می گویند پدر طارمیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
این چه نوع تیتر زدن است. خوب راست و حسینی بنویسید استقلال با برانکو وارد مذاکره شد.
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟