ماجرای سایت بلیت فروشی بازی ایران و قطر چیست؟

سایت بلیت فروشی رویدادها در امارات هنوز لینک خرید بلیت دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر را اضافه نکرده است.
کد خبر: ۱۲۶۵۳۲۷
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶ 13 October 2024
|
608 بازدید

ماجرای سایت بلیت فروشی بازی ایران و قطر چیست؟

به گزارش تابناک به نقل از مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در هفته چهارم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۴ مهر در ورزشگاه راشد دبی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

سایت فدراسیون فوتبال امروز یکشنبه ۲۲ مهر، روی خروجی خود یکی از سایت‌های معتبر بلیت فروشی رویدادها در امارات را به عنوان مرجع خرید بلیت بازی با قطر معرفی کرد که با مراجعه به این سایت خرید بلیت برای دیدار ایران و قطر در آن دیده نمی‌شد.

مسئولان فدراسیون فوتبال پس از استعلامی که از مسئولان فدراسیون فوتبال امارات گرفتند و خواستار معرفی سایتی که ایرانی‌ها بتوانند راحت تر بلیت بازی را در آن تهیه کنند، اماراتی‌ها این سایت را به فدراسیون فوتبال ایران معرفی کردند و مطابق با قوانین در همین سایت باید بلیت فروشی بازی با قطر انجام شود که به دلیل سهل انگاری این پلتفرم هنوز لینک بلیت دیدار ایران و قطر در آن نیامده است.

با مراجعه به این سایت رویدادهایی که در شهر دبی انجام خواهد شد گنجانده شده و به زودی لینک خرید بلیت بازی ایران و قطر نیز در آن اضافه خواهد شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟